مشاهده و اجرای بیش از 100 فرمت فایل مختلف با نصب نرم افزار Open Freely

17:38 - 20 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۵۸۰
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان - شما می توانید با نرم افزار همه کاره Open Freely به راحتی اکثر فرمت های رایجی را که ویندوز پشتیبانی نمی کند را باز کرده و نمایش دهید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، یکی از برنامه های کاربردی که در سیستم عامل ویندوز پیشنهاد میکنم نصب کنید Open Freely می باشد . Open Freely آیا تا به حال در هنگام کار با سیستم عامل ویندوز خود در هنگام کلیک بر روی یک فایل با پنجره OpenWith روبرو شده اید؟ این پیغام در مواردی نمایش داده می شود که ویندوز قادر به تشخیص برنامه ای که می تواند آن فایل را برای شما باز کند و به نمایش بگذارد نیست. البته این یک امر کاملاً طبیعی است چون ویندوز به صورت پیش فرض از خیلی از فرمت ها و پسوند فایل ها مانند فایل های ویدئویی موبایل (3GP) ، کتاب های الکترونیک (PDF) ، فایل های فشرده شده (RAR) ، فایل های ویدئویی (MKV) و ... پشتیبانی نمی کند و برای اینکه بتوانید از اینگونه فایل ها در ویندوز خود استفاده کنید ناچار هستید برنامه مربوط به آن فرمت فایل را تهیه کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید. اما شما می توانید با استفاده از نرم افزار همه کاره Open Freely به راحتی اکثر فرمت های رایجی را که ویندوز پشتیبانی نمی کند را باز کرده و نمایش دهید. بله تنها با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود در حقیقت خود را از دانلود کردن هر یک از برنامه های مرجع برای باز کردن فایل مربوطه بی نیاز می کنید و می توانید به راحتی و با خیال آسوده به تماشای فایل های دانلود شده خود از اینترنت بپردازید .

1. ابتدا نرم افزار را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید . بعد از نصب نرم افزار Open Freely شما دیگر نیازی به نصب مدیا پلیرها،نرم افزار های PDF خوان و مدیریت فایل های فشرده ندارید،البته باید به این نکته توجه کرد که امکانات این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مخصوص اجراکننده هر فرمت فایل محدود تر است اما در مواقعی که وقت کافی برای نصب تک تک برنامه ها ندارید Open Freely گزینه مناسبی برای شما است.

این برنامه بسیار کاربردی می باشد به طوریکه وقتی بازش می کنید هر فایلی را می توانید از طریق منوی File > Open  فرمت مورد نظر را وارد برنامه کنید .

مشاهده و اجرای بیش از 100 فرمت فایل مختلف با نصب نرم افزار Open Freely


2. شما می توانید حتی فایل ورد را وارد برنامه کرده ، ویرایش را انجام بدهید سپس ذخیره کرده و فایل را استفاده کنید . اما این برنامه به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند .

دثت داشته باشید که بعد از نصب نیاز به هیچ تنظیماتی ندارید و برنامه هایی که تا به امروز امکان اجرای آن را نداشتید با نصب Open Freely باز می شود .

مشاهده و اجرای بیش از 100 فرمت فایل مختلف با نصب نرم افزار Open Freely


/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *