ناپدید شدن والدین دو کودک وروجک!+عکس

12:00 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۶۵۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "وروجک ها" به تهیه کنندگی مهدی احمدی پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف فنی آماده نمایش شد.

: فیلم سینمایی "وروجک ها" به تهیه کنندگی مهدی احمدی پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف فنی آماده نمایش شد.

به گزارش فیلم سینمایی "وروجک ها" به تهیه کنندگی مهدی احمدی پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف فنی آماده نمایش شد.
وروجک ها که نوشته و کارگردانی فرزاد اژدری است در جمع 14 فیلم راه یافته به بخش مسابقه 28 امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است.
وروجک ها با فضای شاد و موزیکال مسایل مبتلا به خانواده ها در ارتباط با کودکان و نوجوانان را به تصویر می کشد.
این فیلم که سومین فیلم بلند سینمایی فرزاد اژدری است با توجه به ویژگی های مضمونی و محتوایی مورد توجه خانواده ها و مخاطبان سینمای کودک و نوجوان قرار خواهد گرفت.
وروجک ها با مدیریت تولید جعفر گودرزی در 20 جلسه فیلم برداری در تهران به کار خود پایان داد .
پیش بینی میشود وروجک ها در میان فیلم های راه یافته به بخش های مسابقه جشنواره کودک از اقبال بیشتر و بهتری برخوردار خواهد بود.


ناپدید شدن والدین دو کودک
وروجک ها یک فیلم سینمایی با موضوع کودک است که داستان آن درباره ی خواهر و برادری به نام های ساینا و سینا است که پدر و مادرشان را با رفتار های ناشایست و نادرست به ستوه آورده اند .یک روز صبح که از خواب بیدار میشوند متوجه میشوند که پدر و مادرشان ناپدید شده اند.ساینا و سینا قدم در راهی میگذارند که مشکلات عجیب و غریبی انتظارشان را میکشد.


علیرضا خمسه ،سیما تیرانداز،طوفان مهردادیان و ... بازیگران این فیلم می باشند.
ساینا اژدری،کیمیا حسینی،ایلیا مجیدی،آرتین پشنگ،روژان تقی زاده،عسل مردی،امیرعلی خانی،آرش ادیبی...بازیگران کودک این فیلم هستند.


عوامل این فیلم عبارتند از

تهیه کننده : مهدی احمدی،نویسنده و کارگردان: فرزاد اژدری ،مدیر تولید:جعفر گودرزی ،مشاور فیلنامه:مجید رضابالا، مدیر فیلم برداری:مجتبی رحیمی،طراح صحنه و لباس:سحر گوران ، طراح چهره پردازی:حسین یزدی، صداگذاری و تدوین :حامد رضی،صدابردار:بهروز عابدینی ، جلوه های ویژه:امیر سحرخیز ، آهنگساز:امیرسعید امیر اصلانی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:مجتبی طاهرخانی،منشی صحنه:مریم باجی ،مدیر تدارکات:عباس خدادادی،عکاس و تصویر بردار پشت صحنه:مهدی حیدری،شاعر:ساغر مختاری،دستیار اول فیلم بردار:فرهاد خمسه، نورپرداز: علیرضا رحیمى دستیار دوم کارگردان:محسن عذیری،بازیگردان بازیگران کودک:الهام مشتاقی ،دستیار تدارکات:علی بیگلری،دستیار صحنه و لباس:مریم غفرانی،چهره پردازان:سایه غلامی ،پرهام کاکویی دستیار صدا: محسن نانکلى مسوول دوربین :آرش موسوی ،گروه فیلم برداری :حامد موسوی داوود رهنما، گروه صحنه و لباس:ایمان نعیم آبادی ،عرفان گودرزی،پذیرایی:حسین ثنایی فر


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *