سازمان بازرسی راه را بر مفسدان بسته است

9:33 - 19 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۲۰۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - سراج با بیان اینکه نباید در کشور اختلاس و تخلفی صورت گیرد، افزود: سازمان بازرسی با سابقه بسیار به شکل جدی در بحث مبارزه با فساد مالی و اداری و دیگر موارد ورود می‌کند.
 به گزارشبه نقل از روزنامه حمایت،ناصر سراج  با اشاره به نقش و جایگاه سازمان بازرسی کل کشور در مبارزه با فساد و سلامت اداری، افزود: براساس اصل 174 قانون اساسی سازمان بازرسی مسئولیت‌های بسیاری در راستای سلامت اداری و برخورد با مفسدان برعهده دارد و در این قانون تمام وظایف سازمان مشخص است.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرای امور و نظارت بر حسن اجرای قوانین برعهده این سازمان است، ادامه داد: در خصوص مبارزه با فساد سازمان بازرسی حتی با رشوه‌گیر‌ها و اختلاس‌کنندگان برخورد بدون اغماض انجام می‌دهد.

سراج با تاکید براینکه سازمان بازرسی مأمنی برای مفسدان نگذاشته است و راه را بر روی آنها بسته است، عنوان کرد: سازمان بازرسی نه تنها در داخل کشور بلکه در روابط بین‌الملل«آمبودزمان»(سازمان‌های بازرسی در دنیا) اقدامات خوبی انجام داده است و با بسیاری از کشور‌های خارجی تفاهم‌نامه‌هایی برای ارتقای سلامت اداری و مالی و مبارزه با فساد منعقد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های نظارتی ما بسیار مدون و مرتب است، گفت: در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی نیز هیات بررسی و نظارت مستقر شده است و به شکل مستمر به موضوع بررسی و جلوگیری از تخلف می پردازد.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه نباید در کشور اختلاس و تخلفی صورت گیرد، افزود: سازمان بازرسی با سابقه بسیار به شکل جدی در بحث مبارزه با فساد مالی و اداری و دیگر موارد ورود می‌کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *