خبر فوری‌ :
معاون اول قوه قضاییه در دانشگاه صنعتی شریف:گفته شد قوه قضاییه ملاحظه کاری، سیاسی کاری می کند و نسبت به متهمین و مفسدین تبعیض قایل می شود/باید مبنایی داشته باشیم که یا قانون یا عدالت و یا انصاف است، مبنای ما قانون است/اگر قوه قضائیه خلاف قانون عمل کند به ضرر جامعه است/بازدارندگی دادگاه های علنی بسیار بالاست و بنده خود مدافع و از طرفداران دادگاه علنی و پخش آن هستم، بارها در این رابطه به مجلس رفته ام/ما دادگاه های علنی داریم ولی حق پخش و انتشار آن وجود ندارد و قانون اجازه نمی دهد/در خصوص پرونده رحیمی تا زمانی که حکم قطعی نشده بود نمیتوانستیم مطرح کنیم/اشاره شد كه اقاي رحيمي كه پولي را براي كانديداهاي مجلس گرفته/اقاي رحيمي به جهت اينكه اين پول را گرفته محاكمه و محكوم نشد/حدود یک ماه پیش به من گفته شد که فردی از اصحاب رسانه ای نسبتا معروف با اعلام اینکه وابسته به محسنی اژه ای است و با برخی افراد تصویر دارد گفته من اطلاعاتی را از شما(بانک) دارم، اگر 2 میلیارد تومان ندهید افشا می کنم/به شخص دیگری گفته 50 میلیون تومان می دهم که سوالی را در یکی از همین نشست ها مطرح کنید/اگر ثابت شود فردی که صاحب رسانه است با کسب اطلاعاتی درست یا غلط مدیرعامل یک بانک یا کارخانه را شانتاژ کند حال اگر دستگیر شود آیا این بی عدالتی است/آیا این برخورد با رسانه است یا اینها کسانی هستند که رسانه را بی اعتماد می کنند      
کد خبر: 8610
تاریخ انتشار: 10:05 - 06 مهر 1393 - 2014 September 28
با برقراری خطوط ریلی سال آینده، صورت خواهد گرفت
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان: جمهوری آذربایجان علاقه‌مند است روابط خود با ایران را در حوزه ریلی گسترش دهد و این امر با اتمام راه‌آهن «رشت ـ قزوین ـ انزلی ـ آستارا» که روسیه و آذربایجان را به ایران متصل خواهد کرد، در سال آینده ممکن می‌شود.

خبرگزاری میزان: جمهوری آذربایجان علاقه‌مند است روابط خود با ایران را در حوزه ریلی گسترش دهد و این امر با اتمام راه‌آهن «رشت ـ قزوین ـ انزلی ـ آستارا» که روسیه و آذربایجان را به ایران متصل خواهد کرد، در سال آینده ممکن می‌شود.

به گزارش میزان، درحال‌ حاضر 85 درصد مسیر ریلی «رشت ـ قزوین ـ انزلی ـ آستارا» که دارای 400 ـ 300 کیلومتر طول و ظرفیت انتقال سالانه 9 میلیون تن محموله است، ساخته شده و قرار است این خط ریلی در سال آینده به راه‌آهن جمهوری آذربایجان متصل ‌شود.

راه آهن «رشت ـ قزوین ـ انزلی ـ آستارا» منطقه قفقاز و روسیه و اروپا را به همدیگر متصل خواهد کرد و در واقع این راه‌آهن را می‌توان کارت ویزیت گیلان به شمار آورد.

«فرهاد کافی» مهندس اجرایی ساخت راه‌آهن «قزوین ـ رشت ـ آستارا» در مورد اهمیت این خط ریلی گفته است که بیشترین میزان حمل و نقل محموله‌ها از طریق این مسیر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 400 میلیون دلار برای ساخت این راه‌آهن اختصاص یافته است، گفت: 6 شرکت ایرانی به طور همزمان ساخت راه‌آهن «قزوین ـ رشت ـ آستارا» را در 6 بخش مختلف ادامه می‌دهند و بخشی از این مبلغ برای ساخت پل شاهرود هزینه خواهد شد.

کافی با اشاره به اینکه 35 هزار متر مکعب بتن برای ساخت پل شاهرود که 16 ستون اصلی و 38 ستون فرعی دارد، گفت: این پل در رودبار احداث شده است و نمای عظیم آن جلب توجه می‌کند.

وی ادامه داد: پل شاهرود بزرگ‌ترین و زیباترین پل خاورمیانه محسوب می‌شود. این پل که دارای 45 متر ارتفاع است و هشت قوس دارد.

بر اساس این گزارش، راه‌آهن «قزوین ـ رشت ـ آستارا» بخشی از کریدور حمل و نقل «شمال ـ جنوب» است و ساخت این راه‌آهن از سوی آذربایجان، روسیه و ایران اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود سالانه 15 تا 20 میلیون تن محموله از طریق این کریدور حمل و نقل شود.

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اقتصادی-خبر-وکیل آنلاین
اقتصاد-خبر-تلگرام
اقتصادی-خبر-وکیل آنلاین
اقتصاد-خبر-تلگرام
آخرین اخبار گروه اقتصاد
اقتصادی-خبر-وکیل آنلاین
اقتصاد-خبر-تلگرام
چندرسانه ای-اقتصادی-داخلی
چندرسانه ای-اقتصادی-داخلی
چندرسانه ای-اقتصادی-داخلی
اقتصاد-زندانیان