از نانوایان عذرخواهی می‌کنیم

9:50 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۶۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه طرح کامل و جامع در خصوص نان در حال بررسی است، گفت: نمی‌توانیم زمان دقیقی برای ارائه این طرح مشخص کنیم و از نانوایان عذرخواهی می‌کنیم اما به زودی این طرح ارائه خواهد شد.

: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طرح کامل و جامع در خصوص نان در حال بررسی است، گفت: نمی‌توانیم زمان دقیقی برای ارائه این طرح مشخص کنیم و از نانوایان عذرخواهی می‌کنیم اما به زودی این طرح ارائه خواهد شد.

علی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با بیان اینکه نانوایان باید صبر کنند تا طرح ارائه شود، گفت: این طرح شامل بهبود کیفیت نان، برطرف کردن هزینه‌های اضافی تولید، حرکت به سمت صنعتی کردن تولید نان و ارائه یارانه به مصرف کننده است که تمام این جوانب بررسی و تدوین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پاسخ به اینکه برخی نانوایان خودسرانه قیمت را افزایش می دهند گفت: نانوایان نمی‌توانند خودسرانه قیمت را افزایش دهند و این تخلف است که با هر واحدی متخلف برخورد خواهد شد.

گفتنی است نانوایان از عدم تغییر نرخ نان در 28 ماه گذشته گلایه داشته و این اتفاق را بی‌توجهی دولت به این قشر می‌دانند و خواستار تغییر و مشخص شدن نرخ نان هستند از طرفی دولت هم با این سیاست که باید طرح خود را آماده کند نانوایان را همچنان بلاتکلیف گذاشته است. اما باید منتظر ارائه این طرح کامل ماند تا تحول اساسی که دولت قرار است در زمینه نان انجام دهد مشخص شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *