آموزش ارزش های دینی نقش بسزایی در افکار دانشجویان دارد

9:42 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۵۹۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون قضایی دیوان عدالت اداری هشدار رییس قوه قضاییه در دفاع از فرهنگ اسلامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: آموزش، می تواند سهمم بسزایی درشیرازه افکار داشته باشد چرا که تاثیرگذاری دراین قشر جوان بسیار زیاد است. اولین تاثیرگذاری در افراد، از خانواده و محیط کار ایجاد می شود و سبب می شود که سمت و سوق افراد شکل گیرد.

: معاون قضایی دیوان عدالت اداری هشدار رییس قوه قضاییه در دفاع از فرهنگ اسلامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: آموزش، می تواند سهمم بسزایی درشیرازه افکار داشته باشد چرا که تاثیرگذاری دراین قشر جوان بسیار زیاد است. اولین تاثیرگذاری در افراد، از خانواده و محیط کار ایجاد می شود و سبب می شود  که سمت و سوق افراد شکل گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین موسی قربانی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان ضمن اشاره به اظهارات آیت الله آملی لاریجانی در ارتباط با هجمه دشمنان به نظام آموزشی و تربیتی کشور گفت: اگر این آموزش در راستای تعلیمات دینی باشد، دانشجو متعهد به اجرای این آموزش هاست.
وی ادامه داد: اگر معلم یا استادی غیر از ارزش های دینی صحبت کند سبب می شود که ذهن ها آلوده و تخریب شود و آثار مخربی داشته باشد که نتیجه آن به خودفروختگی و خودناباروی علیه نظام منجرمی شود. و باعث شده که بسیاری از این دانشجویان در دام دشمن بیفتند.
گفتنی است، آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه جبهه فرهنگی و تعلیم و تعلم باید جدّی گرفته شود، تاکید کرد: استقلال کشور منوط به پیشرفت های علمی و فرهنگی است؛ بنابراین انتظار ما از جوانان رشید کشور که نشان داده‌اند توانایی‌ها و استعدادهای خارق العاده دارند این است که از فرصت های جوانی برای تعلّم استفاده کنند.
رئیس دستگاه قضا با تاکید بر اینکه پیشرفت های جمهوری اسلامی درسالهای اخیر که موضوعی برای دشمنی دشمنان کشور تبدیل شده است، گفت: دشمنان ما می‌خواهند فضاهای آموزشی را آلوده کنند بنابراین معلمان، مدرسان، دانشجویان و همه کسانی که در دانشگاه ها نقش دارند باید دست به دست هم بدهند تا خواب‌هایی را که دشمنان برای ما دیده‌اند پریشان شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *