بزرگترین باند قاچاق و جعل اسناد خودروهای مدل بالا در تهران دستگیر شدند

19:42 - 05 مهر 1393
کد خبر: ۸۵۷۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری بزرگترین باند قاچاق و جعل اسناد خودروهای مدل بالا در تهران خبر داد.

: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری بزرگترین باند قاچاق و جعل اسناد خودروهای مدل بالا در تهران خبر داد.

به گزارش ، سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: این باند 25 نفره که هشت نفر از آنان سابقه کیفری دارند خودروهای خارجی لوکس از جمله بنز و بی ام و را از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت قاچاق وارد کشور می کردند.

سرهنگ محمدیان افزود: این افراد این خودروها را در شهرهای جنوبی کشور نگهداری و سپس آن ها را سندسازی و پلاک گذاری جعلی می کردند و سپس برای انتقال آن ها به تهران اقدام می کردند.

وی گفت: همدستان این باند خودروهای لوکس مشابه خودروهای قاچاق را شناسایی می کردند و با ثبت پلاک این خودروها به همدستان جاعل خود در یکی از استان های شرقی کشور، سفارش ساخت پلاک جعلی مشابه آن را می دادند.

سرهنگ محمدیان افزود: اعضای این باند با اسناد و مدارک جعلی وسیله نقلیه را به مراکز شماره گذاری منتقل و تلاش می کردند شماره اصلی خودرو را بگیرند.

وی گفت: کارآگاهان با توجه به سرنخ ها، اعضای این باند را با استفاده از تصاویرشان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدیان افزود:‌ از این باند 27 خودروی لوکس کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست برای خرید و فروش خودروها به مراکز مجاز مراجعه کنند و معاملات خود را در این مراکز انجام دهند تا در صورت پیش آمدن هر مشکلی بتوان سریعاً مشکل را بررسی کرد و  مجرمان هر چه سریعتر به دام بیفتند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *