رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیچ مصدومی از فاجعه منا در بيمارستان‌های مكه نداريم

12:18 - 16 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۲۷۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئيس بيمارستان هلال‌احمر در مكه مكرمه با بيان اينكه آخرين مصدومان فاجعه منا به ايران اعزام شدند، گفت: در حال حاضر هيچ مصدوم ايراني ازفاجعه منا در بيمارستان مكه وجود ندارد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، پیرحسن کولیوند فرآيند اعزام بیماران فاجعه منا به داخل کشور را سخت و طاقت فرسا عنوان و تصریح کرد: 7 تن از بيماران حال عمومي مساعدی نداشتند و بایستی دستگاه ونتيلاتور به آنها متصل می ماند تا امکان انتقال آن ها به داخل کشور فراهم شود.

به گفته وی، با همكاري‌هاي جدي هواپيمايي ماهان، جمعيت هلال احمر، سازمان حج وزيارت، وزارت بهداشت و اورژانس كشور انتقال بیماران با وضعیت عمومی نامساعد به داخل کشور با موفقيت انجام شد.

رئيس بيمارستان هلال احمر در مكه مكرمه یادآور شد: با توجه به پايان عمليات حج لازم بود تا هرچه سريعتر زائران بیمار از عربستان خارج شوند كه خوشبختانه هم اكنون ديگر هيچ مصدوم ايراني در بيمارستانهاي عربستان و همچنین بيمارستان هلال احمر ایران در مكه مكرمه نداريم.

وی با تاکید بر اینکه عمليات حج تمتع 94 اگرچه تلخ بود، اما درس‌ها و تجربه هاي فراواني براي جامعه پزشكي كشور در بر داشت، خاطرنشان کرد: فرآیند اعزام مصدومان فاجعه منا نيز نكات فراواني به همراه داشت كه بايستی درقالب كتب، جلسات و همايشها براي انتقال این تجربیات به ديگر همكاران بیان شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *