رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توان موشکی ایران ارتباطی به دیگر کشورها ندارد/ تهدیدات علیه کشور را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم

12:20 - 05 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه بحث‌های دفاعی از جمله توان موشکی جمهوری اسلامی جزو حقوق مسلم ملت ایران است و هیچ ارتباطی به کشورهای دیگر ندارد، گفت: هر کشوری که بتواند قوای دفاعی مستحکمی داشته باشد، می‌تواند امنیت مردم خود به نحو احسن را تامین کند.

: فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه بحث‌های دفاعی از جمله توان موشکی جمهوری اسلامی جزو حقوق مسلم ملت ایران است و هیچ ارتباطی به کشورهای دیگر ندارد، گفت: هر کشوری که بتواند قوای دفاعی مستحکمی داشته باشد، می‌تواند امنیت مردم خود به نحو احسن را تامین کند.

امیر احمد رضا پوردستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان در رابطه با طرح موضوع بررسی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای و و هدف غرب از طرح چنین موضوعی با توجه به اینکه می دانند، چنین اقدامی شدنی نخواهد بود، اظهار کرد: همانطوری که مسئولان جمهوری اسلامی اعلام کردند، توان موشکی ایران جزو موضوعات مورد طرح و بررسی در جریان مذاکرات هسته ای با 1+5 نیست و نخواهد بود.

توان موشکی ایران ارتباطی به مذاکرات ندارد

وی در عین حال تاکید کرد: بحث توان موشکی جمهوری اسلامی به این مذاکرات هیچ ارتباطی پیدا نمی‌کند، چون بحث های دفاعی از جمله توان موشکی ایران، جزوحقوق مسلم ملت است و هیچ ارتباطی به کشور دیگری ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: لازمه پویایی و سرآمدی هر ملتی امنیت است و هر کشوری که بتواند قوای دفاعی مستحکمی داشته باشد، می‌تواند امنیت مردم خود را به نحو احسن تامین کند.

سیاست راهبردی ایران برای جلوگیری از وقوع جنگ تحمیلی دیگر

وی ادامه داد: تجربه تحمیل جنگ 8 ساله به ملت ما که دقیقا بر مبنای سیاست‌های استکبار صورت گرفت، به همه ما ثابت کرد که اگر نتوانیم از کشور و مردم خود دفاع کنیم، هیچ کشوری به کمک ما نمی‌آید و ‌این توانمندی به عنوان سیاست راهبردی،‌ دفاعی و برای جلوگیری از تحمیل جنگی دیگر به ملت ایران همچنان توسعه خواهد یافت.

امیر پوردستان با اشاره به این که امروز نیروهای مسلح به برکت خون شهدا و  تجارب دوران دفاع مقدس، جنگ‌های خلیج فارس، افغانستان و جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه از توانایی بالایی برای دفاع از کشور برخوردار هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هرگز غافلگیر نمی‌شوند.

تهدیدات علیه کشور را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی بسیار خوبی در زمینه دفاعی دارد، چرا که همه تهدیدات در هوا، فضا، زمین و دریا بطور دقیق و لحظه به لحظه رصد می‌شود و متناسب با این تهدیدات ظرفیت‌های لازم ایجاد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: من به عنوان یک سرباز و خادم کشور، به مردم خوب و شریف‌مان قول می دهم که فرزندان سربازشان از آمادگی بسیار بالایی برای جلوگیری از هر گونه ناامنی برخوردار هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *