مسکن مهر فاقد استانداردهای ساخت و ساز است

11:38 - 05 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۷۱
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس شورای مرکزی نظام کاردانی کشور با بیان این که مسکن مهر کشور فاقد استانداردهای ساخت و ساز است اعلام کرد: قرار بود در روند ساخت و سازهای مسکن مهر 27 درصد صنعتی سازی اعمال شود اما هم اکنون هیچ نام و نشانی از صنعتی سازی در این ساختمان ها مشاهده نمی شود.

: رئیس شورای مرکزی نظام کاردانی کشور با بیان این که مسکن مهر کشور فاقد استانداردهای ساخت و ساز است اعلام کرد: قرار بود در روند ساخت و سازهای مسکن مهر 27 درصد صنعتی سازی اعمال شود اما هم اکنون هیچ نام و نشانی از صنعتی سازی در این ساختمان ها مشاهده نمی شود.

مهدی موذن در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی میزان، در خصوص ایراد ساختاری در روند احداث مسکن های مهر ادامه داد: این تولید محصول همان نگاه تک محور و جزیره ای است.

وی، با اشاره به این که در شرایط کنونی باید سازنده متعهد و پاسخگو در هر حال باید پای کار باشد ادامه داد: هم اکنون علاوه بر مهندسان، کاردان های فنی، معمارهای تجربی و تولید کنندگان مصالح نیز باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای مرکزی نظام کاردانی کشور با انتقاد از سیاست های ساخت و ساز در کشور ادامه داد: هم اکنون صنعت ساختمان تک محور فرض شده و تمام شاخص ها در سازمان نظام مهندسی و مهندسان خلاصه شده است.

موذن با بیان این که در شرایط کنونی مشکل فعلی صنعت ساختمان نگاه جزیره ای به این صنعت است ادامه داد: به دلیل نگاه جزیره ای، هیچ نشانی از رشد و توسعه کیفی در صنعت ساختمان مشاهده نمی شود.

رئیس شورای مرکزی نظام کاردانی ادامه داد: وقتی سایر بخش ها همانند کاردان ها، معماران تجربی، استادکارها و حتی کارگرها را در مناسبات پاسخگویی شریک نمی کنیم و همه چیز را در مهندسان و سازمان نظام مهندسی می بینیم، نباید توقع همراهی از جانب بخش های یاد شده را هم داشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *