رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل کمیته تلفیق برای تدوین قانون احزاب/ تشریح آخرین اقدامات دولت، مجلس و احزاب

11:27 - 05 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۶۸
خبرگزاری میزان: مسئول کمیته سه جانبه احزاب، دولت، مجلس برای تهیه لایحه قانون احزاب گفت: برای یکی شدن پیش‌نویس احزاب، مجلس و وزارت کشور کمیته تلفیق تشکیل شده است و بنا داریم یک پیشنهاد مورد اجماع برای قانون احزاب در پیش‌نویس نهایی بسط داده شود.

: مسئول کمیته سه جانبه احزاب، دولت، مجلس برای تهیه لایحه قانون احزاب گفت:  برای یکی شدن پیش‌نویس احزاب، مجلس و وزارت کشور کمیته تلفیق تشکیل شده است و بنا داریم یک پیشنهاد مورد اجماع برای قانون احزاب در پیش‌نویس نهایی بسط داده شود.

اصغر افخاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره جزئیات آخرین اقدامات این کمیته برای تهیه پیش نویس لایحه قانون احزاب، اظهار کرد: پیش‌نویس لایحه احزاب تهیه شده است و احزاب، مجلس و کارشناسان وزارت کشور پیشنهادات خود را در قالب این پیش‌نویس ارائه داده اند.

وی افزود: برای یکی شدن پیش‌نویس احزاب، مجلس و وزارت کشور کمیته تلفیق تشکیل شده است و بنا داریم یک پیشنهاد مورد اجماع برای قانون احزاب در پیش‌نویس نهایی بسط داده شود.

مسئول کمیته سه جانبه احزاب، دولت و مجلس در پایان تصریح کرد: به زودی جلسه کمیسیون سه جانبه احزاب، مجلس و وزارت کشور برای تهیه قانون احزاب تشکیل می‌شود.

اصغر افتخاری هم اکنون رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور است که مسئولیت کمیته سه جانبه احزاب، دولت، مجلس برای تهیه لایحه قانون احزاب را نیز بر عهده دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *