خبر فوری‌ :
معاون اول قوه قضاییه در دانشگاه صنعتی شریف:گفته شد قوه قضاییه ملاحظه کاری، سیاسی کاری می کند و نسبت به متهمین و مفسدین تبعیض قایل می شود/باید مبنایی داشته باشیم که یا قانون یا عدالت و یا انصاف است، مبنای ما قانون است/اگر قوه قضائیه خلاف قانون عمل کند به ضرر جامعه است/بازدارندگی دادگاه های علنی بسیار بالاست و بنده خود مدافع و از طرفداران دادگاه علنی و پخش آن هستم، بارها در این رابطه به مجلس رفته ام/ما دادگاه های علنی داریم ولی حق پخش و انتشار آن وجود ندارد و قانون اجازه نمی دهد/در خصوص پرونده رحیمی تا زمانی که حکم قطعی نشده بود نمیتوانستیم مطرح کنیم/اشاره شد كه اقاي رحيمي كه پولي را براي كانديداهاي مجلس گرفته/اقاي رحيمي به جهت اينكه اين پول را گرفته محاكمه و محكوم نشد/حدود یک ماه پیش به من گفته شد که فردی از اصحاب رسانه ای نسبتا معروف با اعلام اینکه وابسته به محسنی اژه ای است و با برخی افراد تصویر دارد گفته من اطلاعاتی را از شما(بانک) دارم، اگر 2 میلیارد تومان ندهید افشا می کنم/به شخص دیگری گفته 50 میلیون تومان می دهم که سوالی را در یکی از همین نشست ها مطرح کنید/اگر ثابت شود فردی که صاحب رسانه است با کسب اطلاعاتی درست یا غلط مدیرعامل یک بانک یا کارخانه را شانتاژ کند حال اگر دستگیر شود آیا این بی عدالتی است/آیا این برخورد با رسانه است یا اینها کسانی هستند که رسانه را بی اعتماد می کنند      
کد خبر: 8467
تاریخ انتشار: 11:21 - 05 مهر 1393 - 2014 September 27
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان در گفت‌وگو با میزان:
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه هیچ یک از خودروهای داخل به روز نیستند، گفت: تمام خودورهای داخل با موتورهای بسیار قدیمی و آلوده کننده تولید می‌شوند و هیچکدام استانداردهای یورو را پاس نکرده اند.

خبرگزاری میزان: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان  با بیان اینکه هیچ یک از خودروهای داخل به روز نیستند، گفت: تمام خودروهای  داخل با موتورهای بسیار قدیمی و آلوده کننده تولید می‌شوند و هیچکدام استانداردهای یورو را پاس نکرده اند.

بهرام شهریاری،در گفت‌وگو با خبر نگار اقتصادی میزان، افزود: در کشورهای توسعه یافته تولید خودرو  با استانداردهای یورو و بالاتر از آن صورت می‌گیرد اما در کشور ما حداکثر با u4 یعنی حداکثر استاندارد در سطح بسیار پایینی صورت می گیرد.

وی در خصوص صحبت زنگنه، وزیر نفت مبنی بر اینکه امیدواریم به زودی توقف وانت نسیان 2000 را جشن بگیریم، گفت: کاملا با صحبت ایشان موافقم. نیسان 2000 به دلیل پر مصرف بودن و ایجاد آلودگی، خودرویی بسیار مضر است که به نظر من هم باید متوقف شود. آقای زنگنه هم قطعا در مورد تولید نیسان 2000 مشکلی ندارند اما ایرادشان باید از موتور قدیمی آن باشد که مصرف بالایی دارد و موتوری قدیمی و آسیب رسان دارد.

شهریاری ادامه داد: باید موتورخودروهای ساخت داخل به سمت موتورهای نسل جدید پیش رود. تمام تولیدات داخل بر همین منوال تولید می‌شود که نه در بدنه و نه در موتور، هیچکدام به روز نیستند و از این رو وارد کردن دانش فنی جدید در کشور از ضروریات است.

وی ادامه داد: جدیدترین خودروی ما که 206 است به روز نیست. در گذشته خودوریی با نام  ev2 که قطعاتش را خودمان تولید و صادر می کردیم، خودرویی بود که در فرانسه به نام تمیز کننده هوا مشهور بود نه آلوده کننده هوا. این خودروی 3 سیلندر با حجم موتور بالا که 120 اسب بخار قدرت داشت با مصرف ماکزیمم 4 لیتردر 100 کیلومتر با شرایط استاندارد تولید می‌شد که متاسفانه تولید آن متوقف شد و ما باید به سمت چنین تولیداتی پیش رویم.

گفتنی است پنج شنبه گذشته وزیر نفت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه توقف تولید پیکان را جشن گرفتیم و امیدوارم به زودی توقف تولید نیسان 2000 را هم جشن بگیریم، گفت: این محصولات که به درد نمی خورد صنعت ایران را جهانی نمی‌کند، سودی که تولید کننده می‌برد باید از تولیدش باشد نه از رانت خوردن.

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اقتصادی-خبر-وکیل آنلاین
اقتصاد-خبر-تلگرام
اقتصادی-خبر-وکیل آنلاین
اقتصاد-خبر-تلگرام
آخرین اخبار گروه اقتصاد
اقتصادی-خبر-وکیل آنلاین
اقتصاد-خبر-تلگرام
بین الملل-اقتصادی-داخلی
بین الملل-اقتصادی-داخلی
بین الملل-اقتصادی-داخلی
اقتصاد-زندانیان