رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چهارمین کارگاه آموزشی ائمه جماعات قوه قضائیه برگزار شد

11:18 - 05 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان: معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: چهارمین کارگاه آموزشی ائمه جماعات قوه قضائیه در مشهد مقدس برگزار شد.


: معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: چهارمین  کارگاه آموزشی ائمه جماعات قوه قضائیه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی تهامی گفت: این دوره با حضور 120 نفر از روحانیون به مدت 3 روز از 24 شهریور تا 27 شهریورماه سال جاری در مجتمع آموزشی نیایش ستاد اقامه نماز مشهد مقدس به صورت شبانه روزی برگزار شد.

وی افزود: این دوره با هدف آشنایی با مباحث مربوط به معارف نماز، ترویج فرهنگ نماز، آشنایی فراگیران با شیوه های دعوت به نماز و آشنایی با شبهات و سؤالات روز مربوط به نماز جهت آمادگی برای پاسخگویی در محافل مختلف برگزار شد.

تهامی گفت: از مهمترین اولویت های معاونت های فرهنگی دستگاه قضایی پرداختن به 3 مقوله اخلاق، قرآن و نماز است.

وی افزود: اخلاق شامل اخلاق حرفه ای و شرعی است که مقرر شده اخلاق حرفه ای به صورت پایلوت در پنج مجتمع قضایی به صورت آزمایشی عملی شود.
تهامی درخصوص فعالیت های قرآنی نیز گفت: ترویج آموزش قرآن به صورت مجازی از جمله کارهایی است که از سوی معاونت فرهنگی قوه قضائیه انجام شده است بدین منظور با دانشگاه قرآن و حدیث قرارداد همکاری بسته شده است و با برگزاری دوره های مختلف قرآن در خانواده، آموزش های مختلف قرآنی و مسابقات قرآنی در جهت ترویج مباحث قرآنی در بین کارکنان دستگاه قضایی و خانواده های آنها گام های اساسی برداشته شده است.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه نماز را از اصلی ترین برنامه های معاونت فرهنگی ذکر کرد و ائمه جماعات را به هر چه باشکوه تر برگزار شدن این فریضه الهی در دستگاه قضایی دعوت کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *