در ایران از سینمای مستقل حمایت نمی شود

10:47 - 05 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: در ایران از سینمای مستقل که با سرمایه شخصی تامین می شود حمایت چندانی صورت نمی گیرد و این امر باعث می شود که بعد از تجربه موفق ساخت "پنج ستاره" نتوانم برای آغاز تولید فیلم بعدیم سرمایه جذب کنم.

: : در  ایران از سینمای مستقل که با سرمایه شخصی تامین می شود حمایت چندانی صورت نمی گیرد واین امر باعث می شود که بعد از تجربه موفق ساخت " پنج ستاره " نتوانم برای آغاز تولید فیلم بعدیم سرمایه جذب کنم.

به گزارش مهشید افشارزاده کارگردان فیلم سینمایی" پنج ستاره " در گفتگوبا درباره وضعیت عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد : در سینمای ایران از سینمای مستقل که با سرمایه شخصی تامین می شود حمایت چندانی صورت نمی گیرد واین امر باعث می شود که بعد از تجربه موفق ساخت " پنج ستاره " نتوانم برای آغاز تولید فیلم بعدیم سرمایه جذب کنم.


وی ادامه داد: البته دوستان رسانه ای هم برخی از مواقع شیطنت هایی می کندد ویکی از روزنامه های سینمایی نمی دانم به عمد ویا سهوی نام فیلم را درجدول فیلم های فروش میلیاردی ذکر نکرده بودند. به هرحال بعد از انجام مذاکرات با شرکت پخش و عرضه فیلمها در شبکه نمایش خانگی با شرکت پاسارگاد به توافق رسیدیم و فیلم از اول آبان وارد شبکه نمایش خانگی می شود.


افشارزاده درباره تیراژ ونحوه عرضه فیلم "پنج ستاره "عنوان کرد : تیراژ فیلم که برای پخش در سراسر ایران در نظر گرفته شده است در حدود هفتصد هزار نسخه است و برای عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی پشت صحنه فیلم را به پکیچ عرصه شده اضافه کرده ایم.


گفتنی است فیلم سینمایی " پنج ستاره "اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که داستان دختری را بیان می کند که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می شود. شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود جعفری و دیبا زاهدی بازیگران اصلی فیلم هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *