موضوع سبک زندگی را در تولیدات نمایشی مورد توجه قرار می دهیم

15:21 - 04 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۱۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پس از حضور با برخی آثار نمایشی در جشنواره عصر سوره، موضوع سبک زندگی را به عنوان یک روند مستمر در تولیدات خود مورد توجه قرار خواهیم داد و برای این منظور از چهره‌ های شناخته شده و پیشکسوت نیز استفاده می‌شود.

: پس از حضور با برخی آثار نمایشی در جشنواره عصر سوره، موضوع سبک زندگی را به عنوان یک روند مستمر در تولیدات خود مورد توجه قرار خواهیم داد و برای این منظور از چهره‌ های شناخته شده و پیشکسوت نیز استفاده می‌شود.

به گزارش رحمت امینی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: عصر سوره سابقه خوبی در حوزه هنری در زمینه تبیین موضوعات دینی و ارزشی دارد و امسال نیز با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری در زمینه موضوع سبک زندگی و خانواده داشتند، تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته است.
وی گفت: البته مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از سال گذشته و در قالب همایش تئاتر کاربردی به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت و جنبه‌های کاربردی تئاتر در زمینه اصلاح شیوه زندگی خانواده‌ها را مورد بررسی قرار گرفت که البته تولیدات نمایشی را نیز شاهد بودیم که اجرا هم شد.
امینی ادامه داد: پس از حضور با برخی آثار نمایشی در جشنواره عصر سوره، موضوع سبک زندگی را به عنوان یک روند مستمر در تولیدات خود مورد توجه قرار خواهیم داد و برای این منظور از چهره‌ های شناخته شده و پیشکسوت نیز استفاده می‌شود.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: به سایر مراکز استانی حوزه هنری نیز توصیه شده است که موضوع خانواده و سبک زندگی را در اغلب تولیدات نمایشی خود مورد نظر داشته باشند و قطعاً در سایر رویدادهای نمایشی همچون جشنواره تئاتر سوره ماه نیز آثاری با این موضوع شرکت خواهند کرد.
وی گفت: در چهارمین جشنواره عصر سوره با یک نمایش صحنه ای با نام گوهر و چند نمایش خیابانی و میدانی با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی شرکت خواهیم کرد و علاوه بر آن نشست پژوهشی نیز با حضور کارشناسان تئاتر برگزار خواهیم کرد که عنوان آن «بازتاب خانواده در نمایش‌های ایرانی» خواهد بود.
یادآور می‌شود، چهارمین جشنواره «عصر سوره» 5 تا 7 مهر در حوزه هنری برگزار می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *