تولید محصولات پتروشیمی ٥ درصد افزایش یافت

15:03 - 04 مهر 1393
کد خبر: ۸۴۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید انواع محصولات پتروشیمی در ٦ ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

: مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید انواع محصولات پتروشیمی در ٦ ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

به گزارش میزان، علی‌محمد بساق‌زاده در حاشیه نهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: تولید محصولات پتروشیمی خوشبختانه در نیمه امسال افرایش یافته و روند رو به رشد آن ادامه دارد.

وی افزود: طبق آمارهای موجود تا نیمه شهریور ماه ٥ درصد بر میزان تولید مجتمع های پتروشیمی افزوده شده است که افزون بر تامین نیاز داخل بخشی از آن نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا در فصل پائیز افزایش تولید مجددی را رقم بزنیم که با توجه به پایان دوره تعمیرات اساسی مجتمع ها می توانیم به اهداف پش بینی شده دست یابیم.

به گفته بساق زاده، در زمینه صادرات وضعیت بسیار خوبی حاکم شده است و بزودی آمار دقیق صادرات ٦ ماه نخست سال را اعلام خواهیم کرد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار داشت: نهمین نمایشگاه ایران پلاست فرصت مناسبی را فراهم کرده تا شرکت‌های پتروشیمی و فعالان بخش خصوصی بتوانند در فضایی دوستانه و شفاف مذاکره کرده و ارتباطات خود را افزایش دهند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *