رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام ویژه برنامه‌های همیار پلیس به مناسبت مهر و هفته نیروی انتظامی

12:12 - 04 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۹۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل فرهنگی وهنری وزارت آموزش و پرورش، از برگزاری ویژه برنامه های این وزارتخانه با محوریت همیار پلیس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته نیروی انتظامی خبر داد.
: مدیرکل فرهنگی وهنری وزارت آموزش و پرورش، از برگزاری ویژه برنامه های این وزارتخانه با محوریت همیار پلیس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی علی اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در ارتباط با ویژه برنامه های همیار پلیس و ویژه برنامه هایی که با محوریت هفته نیروی انتظامی که از چهاردهم تا بیستم مهر برگزار می شود، اظهار کرد: روز 9 مهر ماه طرحی تحت عنوان مهر و دانش با حضور دانش آموزان دوران ابتدایی در منطقه 2 تهران برگزار خواهد شد و در آن همیاران پلیس در این مدرسه جشن مهر و مدرسه را خواهند داشت در این جشن مسئولان پلیس راهور و ناجا حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه همچنین در 14 مهر مسابقه دوچرخه سواری بار دانش آموزان مقطع متوسطه در محل بوستان آبشار تهران برگزار می شود، افزود: 15 مهر نیزهمایشی تحت عنوان «فرهنگ یاران و همیاران پلیس» برپا می شود که نمایندگان فرهنگیان و دانش آموزان همه استان های کشو ر در آن حاضر می شوند. در این همایش همکاری آموزش و پرورش و پلیش راهور به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی وهنری وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به نزدیک شدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: آموزش ترافیک در شهرک های ویژه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است؛ از برنامه های مربوط به این هفته به شمار می رود که البته در سایر ایام سال نیز اجرا می شود.

علی‌اکبرزاده با اذعان به این مطلب برای 16 مهر ماه با عنوان روز بی حادثه برنامه های ویژه ای توسط همیاران پلیس و نیروهای راهور در راه ها و معابر تهران اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه ها دانش‌آموزان از نزدیک با نحوه عبور و مرور هدایت ماشین ها توسط نیروهای پلیس آشنا می‌شوند، همچنین در نیمه دوم مهر همایش بزرگ طلایه داران به عنوان «طرح ترافیک» خواهیم داشت که در اردوگاه باهنر تهران برگزار می شود که در آن 3 هزار نفر دانش آموزان حضور دارند.

وی در خاتمه گفت: بودجه مورد نیاز برای این همایش ها با توجه به اهمیت ارائه اطلاعات در این زمینه به دانش آموزان با همکاری با پلیس راهور تامین شده است. براین اساس دانش آموزان با یونیفومی که نیروی انتظامی برای آنها در نظر گرفته شده است در این همایش ها حضور پیدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *