نشست پیشکسوتان پدافند هوایی برگزار شد

11:22 - 04 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نشست پیشکسوتان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس نشست پیشکسوتان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ اسماعیلی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ما باید از تجربیات پیش کسوتان این عرصه استفاده کنیم و باید در تمامی عرصه‌های پدافندی کشور از تجارب این هیات بهره کافی و لازم را ببریم و خدمت در پدافند هوایی قداست خاصی دارد زیرا به فرموده مقام معظم رهبری پدافند هوایی در اولویت اول کشور است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: در گذشته طرح‌های هوایی و پروازی مانند استفاده از بالگردها و هواپیماها را داشتیم که امروزه در حال نهایی شدن است و اینکه پدافند هوایی در اولویت اول کشور است باور قلبی فرمانده معظم کل قواست از همین رو ما هم برای موفقیت این نیرو تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

در ابتدای این نشست بعضی از پیشکسوتان به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه امیر فراوانی مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) جمع‌بندی سخنان پیشکسوتان را طی نطقی به حضور امیر اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و حضار در نشست رسانید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *