بیانیه مشترک بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای بازسازی غزه

14:18 - 03 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۵۶
خبرگزاری میزان: سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم باریکه غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس، بیانیه مشترکی صادر کردند.

: سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم باریکه غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس، بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش گروه سیاسی ، در راستای حمایت از مردم مظلوم باریکه غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس، سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی(ره) بیانیه مشترکی صادر کردند، متن بیانیه به شرح زیر است:

مردم فهیم خداجوی ایران اسلامی؛ سومین تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم قهرمان در باریکه غزه پس از ده سال تحریم و محاصره کامل اقتصادی این منطقه و تحمیل جنگ 51 روزه، علاوه بر اینکه یکبار دیگر چهره غیر انسانی و خونخوار رژیم کودک کش اسرائیل را به مردم و افکار عمومی جهان نمایان ساخت، تخریب بخشی عظیمی از تاسیسات زیربنایی، منازل، مساجد، بیمارستان ها، مدارس، مهدکودک ها و مراکز خدمات عمومی را نیز در پی داشت.

در طول این مدت، رژیم متجاوز اسرائیل، حمله و یورش به اماکن مختلف مذهبی، اقتصادی، فرهنگی و مسکونی را در دستور کار خود قرار داد تا مردم مظلوم باریکه غزه تسلیم خواسته های نامشروع و رذیلانه خود کند، اما نصرت خداوند و تلاش های مجاهدانه مردم مظلوم فلسطین، سرانجام شیرین و پیروزی ظفرمندانه را برای اسلام و مسلمین رقم زد.

اینک با برقراری آتش بس آنچه نمایان گشته مخروبه‌های به جامانده از حملات رژیم اشغالگر در غزه است و مردم مظلوم و داغداری که پس از آن مقاومت قهرمانانه از ابتدایی ترین امکانات زیستی محرومند و وجدان های پاک و ضمیر های خداجوی مسلمانان را به یاری می طلبند.

به فرموده پیامبر مکرم اسلام (ص) «ومن اصبح ولم یهتم بامورالمسلمین فلیس بمسلم» روشنی بخش راه یاری کنندگان است. برماست که به وظیفه دینی- انسانی خویش در این رابطه عمل کنیم.

بنا داریم در حماسه‌ای جدید همزمان با ایام روز بین المللی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، با نامگذاری کمک به بازسازی غزه از 9 تا 11 مهرماه از طریق پایگاه‌های بسیج، مساجد و در روز جمعه همزمان با نماز عبادی سیاسی جمعه از طریق پایگاه های مستقر در مصلی ها و شماره حساب 1-162245-42-1861 نزد بانک انصار به یاری برادران و خواهران مظلوم خود در نوار غزه بشتابیم.

از عموم مردم ظلم ستیز و مظلوم نواز ایران اسلامی می خواهیم با کمک های گسترده نقش تاریخی خود را در بازسازی غزه قهرمان ایفا نمایند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *