توزیع شیر غنی شده با ویتامین B در مدارس کشور

12:10 - 03 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۴۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت از توزیع شیر غنی شده با ویتامین B در مدارس کشور خبر داد و گفت: توزیع این شیر همزمان با تامین اعتبارات مورد نیاز آغاز می شود.

: رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت از توزیع شیر غنی شده با ویتامین B در مدارس کشور خبر داد و گفت: توزیع این شیر همزمان با تامین اعتبارات مورد نیاز آغاز می شود.

زهرا عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره برنامه های این وزارتخانه برای تغذیه سالم در مراکز آموزشی اظهار کرد: وزارت بهداشت با همکاری وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا شیرغنی شده با ویتامین B  را در برخی مدارس کشور توزیع کند. در حقیقت این طرح در کمیته شیر مدارس به تصویب رسیده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اجرای این طرح نیازمند اعتبارات و تجهیز امکانات لازم است، افزود: در صورت تامین هزینه در سال جاری شاهد توزیع شیر غنی شده با ویتامین B خواهیم بود.

رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت درباره نحوه تخصیص اعتبارات برای توزیع شیر غنی شده افزود: مذاکرات برای تامین این بودجه با سازمان‌ های ذی ربط صورت گرفته است.

عبدالهی در خاتمه تصریح کرد: سازمان غذا و دارو در حال رایزنی با کارخانجات تولید کننده شیر است تا واحدهایی که واجد شرایط هستند را شناسایی و به تجهیزات مورد نیاز برای توزیع فراورده لبنی غنی شده تجهیز کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *