بازدید رایگان از موزه ها و کاخ موزه های کشور

11:29 - 03 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۳۱
خبرگزاری میزان: همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، بازدید از موزه ها و کاخ موزه های کشور از جمله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران شنبه؛ 5 مهر برای تمامی بازدیدکنندگان رایگان است.

: همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری، بازدید از موزه ها و کاخ موزه های کشور از جمله مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران شنبه؛ 5 مهر برای تمامی بازدیدکنندگان رایگان است.

به گزارش ، پیرو بخش نامه اداره کل موزه ها به مناسبت روز جهانی گردشگری بازدید از موزه ها و کاخ موزه های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در سراسر کشور از جمله مجموعه کاخ ها و موزه های نیاوران رایگان است و علاقمندان می تواند با توجه به این بخش نامه روز شنبه، 5 مهر به صورت رایگان از موزه ها بازدید کنند.

گفتنی است؛ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و شامل کاخ نیاوران، کاخ صاحبقرانیه، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه خودروهای اختصاصی و باغ کتیبه ها است. علاقه مندان جهت بازدید می توانند همه روزه به جز ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) از ساعت 8:30 تا 17 به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند و این مجموعه تا ساعت 18 فعال است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *