تلگرام را فیلتر نکرده‌ایم

14:00 - 11 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۲۵۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به شایعه قطع، مختل و فیلتر شدن تلگرام، گفت: تلگرام را فیلتر نکرده ایم.
محمدرضا فرنقی زاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، اظهار کرد: اینکه گفته می شود تلگرام با مشکل و اختلال روبرو شده است، واقعیت ندارد زیرا همین الان با تلگرام خود در حال انتقال پیام هستم.

وی در خصوص گفته خبرنگار اقتصادی میزان، مبنی بر اینکه قطع و وصل شدن یا فیلتر شدن احتمالی تلگرام در دستور کار وزارت ارتباطات است یا خیر؟ گفت: نه محدودیتی برای تلگرام ایجاد کرده ایم و نه فیلتر شده است.

فرنقی زاد ادامه داد: اینکه گاهی اوقات برای تلگرام مشکلی پیش می آید به وزارت ارتباطات مربوط نیست زیرا تلگرام یک شبکه اجتماعی است و در مشکلات آن در اختیار وزارت ارتباطات نیست، به عنوان مثال وقتی ویندوز هشت با مشکل مواجه می شود باید شرکت سازنده آن پاسخگوی مشکلات آن باشد، تلگرام نیز به همین شکل است اگر مشکلی در خدمات آن رخ می دهد باید خود تلگرام آن را برطرف کند.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات تصریح کرد: سری قبل نیز وقتی تلگرام با مشکل و قطعی روبرو شد، تلگرام اعلام کرد که این مشکل به صورت جهانی است و در صدد رفع آن است، به هر حال هر زمانی که تلگرام یا هر شبکه ای با مشکل ارائه خدمات مواجه می شود به وزارت ارتباطات مربوط نیست.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *