دربهای نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به روی مخاطبان باز شد

10:28 - 03 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۱۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان : این نمایشگاه به عنوان یکی از ارزنده ترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی با حضور صدها ناشر داخلی و خارجی در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد.

: این نمایشگاه به عنوان یکی از ارزنده ترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی با حضور صدها ناشر داخلی و خارجی در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش ، پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور سردار سرلشکر بسیجی 'سید حسن فیروزآبادی' صبح امروز پنجشنبه در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاوت افتتاح شد.

در این نمایشگاه 145 غرفه با همت ناشران داخلی و بین المللی برپا شده که حضور ناشران بین المللی از کشورهای فلسطین، لبنان، افغانستان و بحرین چشمگیر است.

همچنین در این نمایشگاه ناشرانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، شهرداری تهران، بانک صادرات، باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و ستاد کل نیروهای مسلح حضور دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر بخش بین الملل، برای نخستین بار بیش از 43 کتاب تقریظی امام خامنه ای(دامت برکاته) نیز در معرض عموم قرار خواهد گرفت و برنامه های متعددی نیز همچون مراسم مختلف رونمایی از کتب جدید، نشست های ادبی و نظایر آن طی ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *