کاهش دما در پایتخت از شنبه/سواحل شمال کشور طی سه روز آینده بارانی است

10:19 - 03 مهر 1393
کد خبر: ۸۳۱۶
خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هوا شناسی کشور گفت: براساس اعلام این سازمان، ساکنان پایتخت شنبه با کاهش دما روبرو بوده و سواحل شمال کشور نیز در سه روز آینده بارانی خواهد بود.

: کارشناس سازمان هوا شناسی کشور گفت: براساس اعلام این سازمان، ساکنان پایتخت شنبه با کاهش دما روبرو بوده و سواحل شمال کشور نیز در سه روز آینده بارانی خواهد بود.

امیر حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره وضعیت سه روز آینده هوا در کشور اظهار کرد:  برای شمال غرب کشور همچون آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود. همچنین طی امروز، جمعه شاهد کاهش نسبی هوا دما بین 5 تا 10 درجه برای نیمه شمالی به ویژه سواحل شمال کشور رخ خواهیم. بود

وی با بیان این مطلب که  بارش باران امروز سواحل شمال کشور و به تدریج شمال شرق را در برمی‌گیرد، افزود: این در حالی است که از میزان ابرها از بعدازظهر فردا در سمت شمال غرب کشور کاسته خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور برای سواحل شمالی نیز بارش‌های پراکنده طی شنبه و یکشنبه پیش بینی می‌شود. همچنین از روز دوشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی بر میزان بارش‌ها افزوده می‌شود و نیز کاهش دما در این منطقه محسوس تر خواهد شد.

نقشینه درباره تغییرات دما در پایتخت اظهار کرد: انتظار می‌رود در سه روز آینده آسمان پایتخت صاف و آفتابی باشد؛ این در حالی است که فردا در ارتفاعات تهران رشد ابر را شاهد خواهیم بود.  بیشنه دمای امروز پایتخت 31 درجه سانتی گراد و فردا 30 درجه خواهد شد. همچنین کمینه دمای فرداصبح تهران 20 درجه و صبح شنبه 19 درجه پیش بینی شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی، پایتخت شنبه با کاهش دما روبه‌رو خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *