رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار اکیپ‌های امدادی ویژه بازگشایی مدارس در تهران تا 10 مهر

11:55 - 02 مهر 1393
کد خبر: ۸۲۳۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی اورژانس تهران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهر و با توجه به اینکه بار ترافیکی در روزهای آغاز این ماه افزایش می یابد، مرکز اورژانس تهران نیز هماهنگ با سایر ارگان‌های حوزه خدمات شهری خدمات ویژه ای را به شهروندان ارائه می دهد.

: سخنگوی اورژانس تهران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهر و با توجه به اینکه بار ترافیکی در روزهای آغاز این ماه افزایش می یابد، مرکز اورژانس تهران نیز هماهنگ با سایر ارگان‌های حوزه خدمات شهری خدمات ویژه ای را به شهروندان ارائه می دهد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان،درباره تمهیدات اورژانس در راستای بازگشایی مدارس اظهار کرد: در حقیقت این طرح که از روز گذشته آغاز شده و تا  10 مهر ادامه دارد. بخش اعظم پتانسیل عملیاتی این مرکز که مشتمل بر109 دستگاه آمبولانس و حدود 250 نفر پرسنل می شود، در میادین اصلی و معابر عمومی پرتردد از ساعت 6:30 تا 8 صبح مستقر هستند.

وی افزود: پیش بینی شده است که در صورت بروز احتمالی حوادث ناگوار اکیپ‌های امدادی مرکز اورژانس تهران در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و از این طریق موجبات افزایش امنیت و آرامش روحی و روانی شهروندان را فراهم آوردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *