رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور حکم توقیف وسائل نقیله با سامانه برخط تسریع می شود

9:51 - 02 مهر 1393
کد خبر: ۸۲۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور از همکاری بیشتر این نهاد با قوه قضاییه در جهت تسریع روند ثبت نشانی مالکین خودروها به صورت برخط در سامانه‌ها و صدور احکام از سوی مراجع قضایی برای توقیف وسائل نقلیه خبر داد.

: معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور از همکاری بیشتر این نهاد با قوه قضاییه در جهت تسریع روند ثبت نشانی مالکین خودروها به صورت برخط در سامانه‌ها و صدور احکام از سوی مراجع قضایی برای توقیف وسائل نقلیه خبر داد.

احمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان با بیان اینکه پلیس راهور برای تسریع امور با قوه قضاییه همکاری تنگاتنگی را شروع کرده است، اظهارکرد: هم‌اکنون پلیس راهور در زمینه تسریع روند ارائه خدمات پس از شماره‌گذاری خودروها و استعلام به منظور احراز نشانی افراد ودرج اطلاعات در مراکز تعویض پلاک و دفاتر و واحدهای شماره گذاری به صورت بر خط در سامانه‌ها همکاری تنگاتنگی را با قوه قضاییه دارد.

وی افزود: استعلام اطلاعات مربوط به وسائل نقلیه وارداتی برای صدور پروانه‌های گمرکی و گواهینامه و تسریع در دستیابی به اطلاعات برای کاربران توسط سامانه‌های الکترونیکی نیز با همکاری پلیس راهور و دستگاه قضایی کشور میسر می‌شود.

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور، اذعان کرد: تسریع در روند صدور احکام قضایی مربوط به توقیف وسائل نقلیه در مراجع قضایی و استعلام برای تحقق این مهم نیز منوط به همکاری بیشتر با قوه قضاییه است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *