رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای قانون آیین دادرسی کیفری جدید با ایجاد آمادگی علمی

9:35 - 02 مهر 1393
کد خبر: ۸۱۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان: مدیر پژوهشکده مطالعات پایه پژوهشگاه قوه قضائیه عنوان کرد: همکاری خوبی میان پژوهشگاه و معاونت آموزش در معاونت منابع انسانی دستگاه قضا برای اجرای هر چه بهتر قانون آئین دادرسی کیفری جدید صورت گرفته است و در زمینه امور پژوهشی و آموزشی از طراحی دوره و متون آموزشی کارهای موثری انجام شده است.

: مدیر پژوهشکده مطالعات پایه پژوهشگاه قوه قضائیه عنوان کرد: همکاری خوبی میان پژوهشگاه و معاونت آموزش در معاونت منابع انسانی دستگاه قضا برای اجرای هر چه بهتر قانون آئین دادرسی کیفری جدید صورت گرفته است و در زمینه امور پژوهشی و آموزشی از طراحی دوره و متون آموزشی کارهای موثری انجام شده است.


نجات الله ابراهیمیان در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان از انجام کار های پژوهشی جهت آماده سازی دستگاه قضا برای اجرای هر چه بهتر آئین دادرسی کیفری جدید خبر داد و گفت: پژوهشگاه قوه قضائیه تلاش کرد نیروهای مورد نیاز برای امر آموزش در اجرای هر چه بهتر این قانون را شناسایی کند و در اختیار بخش آموزش قرار دهد و پس از آن تلاش کردیم تا متون آموزشی مورد نیاز تهیه شود.

وی ادامه داد: باید گفت که در امور پژوهشی شرایط خوبی در ارتقاء سطح آمادگی از منظر علمی فراهم است تا آئین دادرسی کیفری جدید به خوبی اجرایی شود.

رئیس پژوهشکده مطالعات پایه پژوهشگاه قوه قضائیه در مورد طراحی دوره های آموزشی در آئین دادرسی کیفری جدید، اظهار کرد: علاوه بر متون آموزشی دورههای آموزشی را در حوزه طراحی مورد تحقیق و بررسی داشتیم تا از منظر اجرای کار علمی برنامه ای با محتوای کاربردی و مطابق باکارهای پژوهش شده انجام دهیم و پژوهشگاه در قسمت پژوهشکده مطالعات جرم شناسی کمک شایانی به این مهم ارائه کرد.

ابراهیمیان همچنین از همراهی علمی و برنامه ریزی پژوهشگاه قوه قضائیه با معاونت منابع انسانی به عنوان همکاری اثر بخش یاد کرد و افزود: پژوهشگاه در بخش های مختلف از جمله پژوهشکده مطالعات پایه و پژوهشکده مطالعات جرم شناسی همراهی و همکاری شایسته ای را با معاونت منابع انسانی در برنامه ریزی های علمی و مقدماتی اجرای قانون آئین دادرسی کیفری داشته است و کارهای جدی انجام گرفته.

وی معاونت آموزش در منابع انسانی را همکار و پشتیبان خوبی در روابط دوجانبه میان پژوهشگاه و معاونت منابع انسانی خواند و گفت: در ارتباط با کارهای پژوهشی و آموزشی این بخش از معاونت یعنی آموزش منابع انسانی با پژوهشگاه تعامل بسیار سازنده ای را برقرار کرده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *