نمایندگان از پاسخ پور محمدی در مورد نرخ تفاضل دیه و انتقال زندانها قانع شدند

17:46 - 01 مهر 1393
کد خبر: ۸۱۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون قضایی مجلس، گفت: نمایندگان سئوال کننده از پاسخ های وزیر دادگستری در مورد نرخ تفاضل دیه و انتقال زندانها قانع و یک نفر از نمایندگان به آقای وزیر برای بررسی مهلت داد.


: عضو کمیسیون قضایی مجلس، گفت: نمایندگان سئوال کننده از پاسخ های وزیر دادگستری در مورد نرخ تفاضل دیه و انتقال زندانها قانع و یک نفر از نمایندگان به آقای وزیر برای بررسی مهلت داد.

محمد علی اسفنانی عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به جلسه عصر امروز ( سه شنبه) کمیسیون قضایی و حقوقی اظهار کرد: در جلسه امروز سوال 3 نماینده از وزیر دادگستری طرح شد و آقای پورمحمدی به این سوالات پاسخ دادند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص موضوع سوال نمایندگان از وزیر دادگستری گفت: آقای مفتح نماینده مردم تویسرکان در مورد تفاضل دیه و زمان وقوع تصادف سوال داشت که پورمحمدی پاسخ قانع کننده ای داد.


اسفنانی ادامه داد: یکی دیگر از نمایندگان در مورد انتقال ساختمان زندان‌های داخل به بیرون شهر پرسشی پرسید و از پاسخ پورمحمدی قانع شد اما بیگی نماینده مردم میاندوآب که سوالش در مورد عدم حکمی صادره بود به وزیر دادگستری برای بررسی این موضوع مهلت داد.


وی در مورد درخواست قوه قضائیه مبنی بر تعلیق آیین دادرسی کیفری گفت: این طرح هنوز به نتیجه نرسیده است، اما پس از به نتیجه نرسیدن قطعا به کمیسیون قضایی مجلس ارجاع داده می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *