تاریخ انتشار: 15:36 - 01 مهر 1393 - 2014 September 23
معاون محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با میزان:
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان: معاون محیط زیست استان تهران با بیان اینکه دانش آموزان در نخستین روز مدرسه، هوای ناسالم تنفس کردند، گفت: کیفیت هوای تهران با توجه به گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا امروز، امروز نیز در شرایط ناسالم قرار داشت.

محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این مطلب افزود: درحال حاضر کیفیت هوای پایتخت با توجه به گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی در ادامه افزود: میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق به کمتر از 2.5 میکرون 105، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 70، میزان منو اکسید موجود در هوا 61، دی اکسید نیتروژن 61، دی اکسید گوگرد 23 و ازن به 38 رسیده است، به طوری که می‌توان گفت با توجه میزان شاخص آلاینده‌ها در ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پایتخت در شرایط ناسالم قرار دارد.

به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران،طی سه روز گذشته کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار داشته است.

رستگاری در خاتمه خاطر نشان کرد: در این شرایط با توجه به کیفیت هوا سلامت گروه های حساس در معرض خطر بوده، بنابراین افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خود در خارج از خانه را کاهش دهند.

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
نام:
ایمیل: