جزئیات حادثه صبح امروز در زندان آباده/ انتقال متهم به فرماندهی انتظامی استان جهت تکمیل تحقیقات ابتدایی

14:05 - 05 مهر 1394
کد خبر: ۸۱۱۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - القاصی در تشریح جزئیات حادثه صبح امروز زندان آباده گفت: با توجه به اینکه بزه مذکور در حین انجام وظیفه متهم صورت گرفته پرونده در اختیار دادسرای نظامی استان گذاشته شده و متهم پرونده جهت تکمیل تحقیقات ابتدایی به فرماندهی انتظامی استان فارس منتقل شده است.
جزئیات حادثه صبح امروز در زندان آباده/ انتقال متهم به فرماندهی انتظامی استان جهت تکمیل تحقیقات ابتداییعلی القاصی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان جزئیات حادثه تیراندازی صبح امروز در زندان آباده را تشریح کرد و گفت: اقدامات اولیه در خصوص پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب آباده انجام شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه بزه مذکور در حین انجام وظیفه متهم بوده است پرونده در اختیار دادسرای نظامی استان گذاشته است.

القاصی افزود: اجساد جان باختگان این حادثه به پزشکی قانونی استان منتقل شده است. همچنین متهم پرونده جهت تکمیل تحقیقات ابتدایی به فرماندهی انتظامی استان فارس منتقل شده است.

وی اظهار کرد: در حین این حادثه سرباز وظیفه م.م اقدام به تیراندازی در آسایشگاه کرده که یک افسر نگهبان و 4 سرباز وظیفه در این حادثه کشته شده اند. همچنین یک نفر مجروح به بیمارستان منتقل شده است.

گفتنی است سحرگاه امروز و دقایقی بعد از اذان صبح یکی از سربازان وظیفه زندان آباده در پی علت نامعلومی اقدام به تیراندازی نمود که متاسفانه در پی این حادثه پاسیار نوذر احمدی و چهار نفر از سربازان وظیفه به نام های حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند.

تیراندازی در زندان آباده با 5 کشته/ توضیحات روابط عمومی سازمان زندان‌ها در رابطه با علت حادثه




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *