رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظم اداری از نقاط قوت دادستان‌های نظامی است

12:35 - 01 مهر 1393
کد خبر: ۸۱۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وجود نظم اداری از جمله نقاط قوت دادستان‌های نظامی است، افزود: درصد بالایی از قرارهای نهایی صادره از دادسراهای نظامی کشور متقن و غیرقابل خدشه بوده‌اند.


: معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وجود نظم اداری از جمله نقاط قوت دادستان‌های نظامی است، افزود: درصد بالایی از قرارهای نهایی صادره از دادسراهای نظامی کشور متقن و غیرقابل خدشه بوده‌اند.


به گزارش خبرنگار حقوقی میزان؛ محمود صفری با اعلام نتایج اجرای طرح ارزیابی مهارت مدیران سازمان قضایی نیروهای مسلح، اظهار کرد: وجود نظم اداری از جمله نقاط قوت دادستان‌های نظامی است که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته و این نتیجه به غیر از ارزیابی اتقان قرارهای نهایی بوده است.


معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآورشد: دادستان‌های دادسراهای نظامی بر روند رسیدگی به پرونده‌های مهم نظارت دقیقی داشته و با وجودی که در این خصوص به خوبی ساماندهی شده است و مرکز نیز روند رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها را به طور دقیق رصد می‌کند ولی مدیران باید همچنان با دقت بیشتری روند رسیدگی به پرونده‌ها را پیگیری کنند.


گفتنی است بر اساس آمار دفتر طرح و برنامه و بودجه 90 درصد پرونده‌های وارده به دادگاه‌های نظامی منجر به محکومیت شده که شاخص مهمی به لحاظ استحکام تصمیمات قضایی محسوب می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *