معرفی دادستان گرگان با حضور حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور

10:46 - 01 مهر 1393
کد خبر: ۸۰۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: جلسه معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان پنجشنبه سوم مهرماه با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور برگزار می شود.

: جلسه معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان پنجشنبه سوم مهرماه با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور برگزار می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان در گفت وگو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: با حضور دادستان کل کشور ، حکم دادستانی مرکز استان به حجت الاسلام سید مصطفی حقی ، ابلاغ می شود.

احمد فاضلیان گفت: سید مصطفی حقی که پیش از این معاون دادستان مرکز استان بود و از یک ماه پیش سرپرستی دادسرای مرکز استان را برعهده داشت که با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب گرگان معرفی شد.

وی افزود: پیش از این حقی بازپرسی و دادیاری مشهد مقدس و دادستانی تربت جام استان خراسان رضوی را نیز  در کارنامه ی کاری خود دارد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر ابلاغ حکم دادستانی حقی ، از تلاش های عباس پوریانی دادستانی سابق مرکز استان نیز قدردانی خواهد شد.

عباس پوریانی که 10 سال دادستانی مرکز استان را بر عهده داشت از حدود یک ماه پیش به سمت مدیر کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران منصوب شده است.


دوست
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
سلام اقای حقی مردی بسیار شریف هستند وهمیشه حرف حق را می گویند ممنون از این اخلاق ایشان.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *