دستور قضایی برای حذف محتوای مجرمانه شبکه‌های اجتماعی لازم‌الاجرا است

9:50 - 01 مهر 1393
کد خبر: ۸۰۴۷
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره ضرب الاجل تعیین شده توسط قوه قضائیه برای مدیریت محتوای فضای شبکه های اجتماعی موبایلی گفت: چنانچه در این زمینه قوه قضائیه موضوعی را تعیین تکلیف کند، لازم الاجرا است.

: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره ضرب الاجل تعیین شده توسط قوه قضائیه برای مدیریت محتوای فضای شبکه های اجتماعی موبایلی گفت: چنانچه در این زمینه قوه قضائیه موضوعی را تعیین تکلیف کند، لازم الاجرا است.

محمد علی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به روندی که پیش از این در خصوص شبکه های اجتماعی موبایلی و محتوای مجرمانه آنها طی شده است، اظهار کرد: این موضوع مسبوق به سابق است و قبل از این نیز آقای محسنی اژه ای طی نامه ای به وزیر ارتباطات خواستار رسیدگی به وضع این شبکه ها شده بودند.

وی تصریح کرد: آقای محسنی اژه ای رونوشتی از مصوبه کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در این زمینه که به وزارت ارتباطات ابلاغ کرده بودند، برای کمیسیون اصل نود نیز ارسال کرده اند.

پورمختار افزود: البته با توجه به اینکه مسئولیت کمیته تعیین مصادیق مجرمانه با قوه قضائیه است، چنانچه این قوه در این زمینه تعیین تکلیفی کند، موضوع لازم الاجرا است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *