مریلا زارعی:آتش حسرت همه وجودم رامی سوزاند/بمیرم برای چشم انتظاران مسافران خانه خدا/کشاورز: واقعا شوکه شدم/این چه فاجعه‌ای است که آل‌سعود با بی‌تدبیری بوجود آورده/ مجیدی:کسانی که قرار است کلیددار خانه امن خدا باشند امروز خونریزی می کنند

8:40 - 04 مهر 1394
کد خبر: ۸۰۴۳۵
خبرگزاری میزان - در پی حادثه ای که در "منا" رخ داد دو هنرمند برجسته کشورمان در خصوص کشته شدن حجاج ایرانی ابراز تاسف کرده و در این خصوص گلایه خود را به آل سعود ابراز کردند.
مریلا زارعی:آتش حسرت همه وجودم رامی سوزاند/ بمیرم برای چشم انتظاران مسافران خانه خدا/ کشاورز: واقعا شوکه شدم/این چه فاجعه‌ای است که آل‌سعود با بی‌تدبیری بوجود آورده است؟ / مجیدی: کسانی که قرار است کلیددار خانه امن خداوند باشند امروز خونریزی می کنند
مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در خصوص حادثه منا در گفت و گو با گفت: هنوز در بهت و حیرت این فاجعه اشک میریزم. ناباورانه اسامی حجاج عزیزمان رامرور می کنم و آتش حسرت همه وجودم رامی سوزاند.

بمیرم برای چشم انتظاران مسافران خانه خدا. ما همه دراین حادثه عزاداریم. به همه مصیبت دیدگان تسلیت میگویم و ازخداوند برایشان صبر میخواهم.

 واقعا شوکه شدم/این چه فاجعه‌ای است که آل‌سعود با بی‌تدبیری بوجود آورده است؟

محمد علی کشاورز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با در خصوص حادثه "منا" گفت: یعنی یک دولت نمی تواند برای فقط دو میلیون جمعیت آن هم جمعیتی که قرار است در یک مراسم با شکوه عرفانی شرکت کنند برنامه ریزی کند ؟

وی افزود: کسانی که از آنها حرف میزنیم و از دست داده ایم انسان هایی بوده اند که در راه خدا قدم بر داشته اند و برای عشق و عبادت در روز عرفه دور هم جمع شده اند تا عبادت کنند چرا باید با سهل انگاری چنین اتفاقی بیافتد.

وی خاطر نشان کرد : این چه فاجعه‌ای است که آل‌سعود با بی تدبیری بوجود آورده است؟من وقتی خبر را شنیدم واقعا شکه شدم و فقط می توانم بگویم که خدا به بازماندگان حجاج عزیز صبر بدهد و از مسئولان کشورمان می خواهم که با قدرت هر چه تمام این موضوع را پیگیری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *