اجرای حکم متهم پرونده قتل دانش آموز در ملاء عام

12:16 - 22 تير 1393
کد خبر: ۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اقدام سریع و قاطع، پاسخ دستگاه قضایی در برابر متخلفان و مجرمان است .




گروه حقوقی قضایی ؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اقدام سریع و قاطع، پاسخ دستگاه قضایی در برابر متخلفان و مجرمان است .

به گزارش خبرنگارحقوقی قضایی ؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در کمیسیون بررسی جرایم خاص اظهار داشت: طی چند ماه اخیر تعدادی قتل در استان قزوین رخ داده است که در این زمینه بررسی های لازم صورت گرفته و پیگیری در خصوص موارد کشف نشده همچنان ادامه دارد.

وی گفت: به عنوان نمونه در پرونده قتل دانش آموز یکی از مدارس استان، طی یک هفته کیفرخواست صادر و در کمتراز یک ماه نیز حکم بدوی صادر و به سرعت ابلاغ شد و در حال حاضر نیز به سرعت موضوع را پیگیری می کنیم تا پس از مراحل قانونی حکم متهم را در ملاء عام اجرا کنیم.
وی افزود: یک یا چند پرونده اقتصادی یا غیره اگرچه در جامعه مهم و قابل توجه است ولی موضوع قتل مسأله ای است که ما بدان توجه زیاد و جدی داریم چراکه خون انسان در اسلام از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی عنوان کرد: براساس هماهنگی های انجام شده هر نوع قتلی در استان را به سرعت رصد می کنیم و هماهنگی های لازم نیز در این زمینه با دستگاه های ذیربط انتظامی و امنیتی انجام شده است که در این ارتباط خوشبختانه تاکنون اغلب قتل های استان به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: همانطور که در دیدار با مقام معظم رهبری از سوی ایشان مورد تأکید قرار گرفت رسیدگی و اقدام مناسب پسندیده است ولی باید این اقدام به موقع و در موعد مقرر صورت گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *