برترین طرح‌های ترویج و توسعه‌ کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد

23:50 - 31 شهريور 1394
کد خبر: ۷۹۴۶۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- برترین طرح‌های ترویج و توسعه‌ کتابخوانی مراکز فرهنگی‌ـ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 94-93 از سوی اداره‌ کل آفرینش‌های فرهنگی اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری میزان، از میان یک هزار و 300 طرح ترویج کتابخوانی اجرا شده توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی ‌هنری سراسر کشور، 214 طرح توسط کارشناسان انتخاب و به مرحله پایانی راه ‌یافت.

پس از داوری طرح‌های راه‌یافته به مرحله کشوری در پایان 38 طرح برتر در پنج سطح، شایسته تقدیر شناخته شدند تا طی آیین ویژه‌ای در هر استان هم‌زمان با هفته‌ کتاب و کتابخوانی از آنها تجلیل شود.

داوران در این بخش سه طرح «شبیه درختان سبز»، «کتاب طلایی» و «رهروان کتاب» را به ترتیب از مراکز صدرای فارس، قروه همدان و تفت یزد به عنوان برترین‌های سطح یک معرفی کردند و برترین‌های سطح دو را طرح‌های اجرا شده در مرکز شماره یک ایلام، مرکز شماره 2 بوشهر و مرکز گمیشان در استان گلستان به ترتیب با عنوان‌های «بار دانش»، «جان کتاب» و «کت جادویی» اعلام کردند و از طرح‌های «کتابستان» از مرکز بردسیر کرمان، «سبد خرید» از مرکز قصرشیرین کرمانشاه و «سفیران کتاب» از مرکز فریدونکنار در استان مازندران به عنوان برترین‌های این طرح در سطح سه نام برده شد.

طرح «یاور کتابخانه» که توسط کتابخانه پستی رشت در استان گیلان اجرا شده به عنوان برگزیده ویژه موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی مدیرعامل کانون شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *