تبلیغات علیه مقامات‌ایرانی در واشنگتن

9:29 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۷۸۱
خبرگزاری میزان - گروه «پروژه اسرائیل» بیلبوردی با عنوان «ایران هنوز عزم نابودی آمریکا را دارد» را در خیابان‌های واشنگتن و در نزدیکی ساختمان کاخ سفید و کنگره نصب کرده که در آن تصاویر مقامات ارشد جمهوری اسلامی که خواستار نابودی آمریکا بودند، نقش بسته است.

به گزارش به نقل از مشرق،گروه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در آمریکا در روزهای اخیر با هدف تحت فشار قرار دادن دولت و کنگره آمریکا بر سر توافق هسته‌ای با ایران، از همه نوع ابزارهای تبلیغی علیه این توافق استفاده می‌کنند؛ از دادن آگهی در روزنامه‌های پرتیراژ تا نصب بنر و بیلبوردهای خیابانی.

در یک نمونه از این اقدامات، یک گروه صهیونیستی در آمریکا بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ علیه مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی ساختمان‌های کنگره و کاخ سفید در خیابان‌های واشنگتن نصب کرده‌ است.

این گروه صهیونیستی که «پروژه اسرائیل» نام دارد، همچنین دو آگهی تمام‌صفحه در روزنامه‌های پرتیراژ آمریکا یعنی «نیویورک‌ تایمز» و «واشنگتن پست» منتشر کرده‌ که محتوای آنها هشدار نسبت به تبعات توافق هسته‌ای ایران است.

در بیلبوردی که این گروه در خیابان‌های واشنگتن و در نزدیکی ساختمان کاخ سفید و کنگره نصب کرده، حضرت امام خمینی (ره)، اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی‌نژاد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به عنوان مقامات ارشد جمهوری اسلامی طی سه دهه اخیر معرفی شده‌اند که خواستار نابودی آمریکا بوده‌اند.

تبلیغات علیه مقامات‌ایرانی در واشنگتن +عکس

گروه «پروژه اسرائیل»، بیلبوردی در نزدیکی ساختمان کاخ سفید و کنگره با تصاویر مقامات ارشد جمهوری اسلامی که خواستار نابودی آمریکا بوده‌اند، نصب کرده است

عنوان اصلی این بیلبورد «ایران هنوز عزم نابودی آمریکا را دارد» است. در زیر این عنوان، تصویر حضرت امام خمینی (ره)، اکبر هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی‌نژاد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) درج شده که به ترتیب زیر تصاویر آنها سال‌های ۱۹۷۹، ۱۹۹۵، ۲۰۰۵ و ۲۰۱۵ درج شده است که احتمالا منظور از این سال‌ها، زمان اظهارنظر صریح آنها علیه آمریکا بوده است. همچنین در ادامه این تصاویر، سال ۲۰۲۵ نیز درج شده و بالای آن ذکر شده که «ایران طی ۱۰ سال آینده پس از آن که محدودیت‌های هسته‌ای تمام شد، چه خواهد کرد؟»

گروه «پروژه اسرائیل» مدعی است که توانسته در شبکه‌های اجتماعی کمپینی ۲۰ میلیون نفری علیه توافق هسته‌ای با ایران ایجاد کند.

«پروژه اسرائیل» که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد، یک سازمان هواداری مستقر در واشنگتن و بیت‌المقدس است که هدفش اطلاع‌رسانی درباره رژیم صهیونیستی و خاورمیانه و ایجاد یک «وجهه عمومی مثبت‌تر» برای این رژیم است. فعالیت‌های «پروژه اسرائیل» عبارت‌اند از انتشار دیدگاه‌ها، صدور هشدار، انتشار سخنان سخنرانان و سخنگویان، تهیه بروشورهای روابط عمومی برای سخنگویان رژیم صهیونیستی، سفارش نظرسنجی‌های عمومی، و پخش تبلیغات تلویزیونی علیه ایران است.

«پروژه اسرائیل» از ارتباطات سیاسی خوبی برخوردار است. هیئت مشاوران این سازمان در اواسط سال ۲۰۱۴ تقریباً دوازده نفر از اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا را شامل می‌شد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *