اقدام خیرخواهانه یک مادر و همسر شهید / دعای خیرخانواده 8 نفره

11:59 - 22 تير 1393
کد خبر: ۷۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان؛ گره کور زندگی مرد معمار به دستان پر خیر و برکت همسر و مادر شهید باز شد.




؛ گره کور زندگی مرد معمار به دستان پرتوان همسر و مادر شهید باز شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ؛ خانم شاهینی همسر و مادر شهید یحیی عامری بانوی خیر و نیکوکار گرگانی با اهدای 12 میلیون ریال زمینه آزادی مرد معمار را از زندان فراهم کرد.

این مادر شهید در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی میزان گفت: هرشب برنامه های ماه رمضان را تماشا می کنم و از اینکه خیرین همچنان در کارهای خیر پیشتاز هستند، خداوند را شاکرم .


شاهینی اظهار داشت: سال گذشته نذری کرده بودم. در شب تولد پسرم که شب تولد امام حسن مجتبی (ع) بود خواب عجیبی دیدم. نزدیک سپیده صبح از خوابی که دیدم، متحیر شدم. صبح زود با تحقیقات زیاد ستاد دیه استان را پیدا کرده و موفق به آزادی مرد 58 ساله ای شدم که 7 سر عائله داشت. او همانند همسر م که در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل شد معمار است. با خدا عهد کرده ام که هرسال اول و آخر ماه مبارک رمضان با کمک های نقدی زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنم.

مادر شهید که اشک شوق از دیدگانش جاری بود می گفت: امروز روز تولد پسرم یحیی است، 21 سالش بود که در عملیات فتح خیبر به شهادت رسید .هنوز صدای خنده هایش در گوشم زمزمه می کند، صواب این کار خیر را به روح همسر و فرزند شهیدم هدیه می کنم تا ذخیره ای برای آخرتم شود.

مادر شهید در حالی که بغش گلویش را گرفته بود، از این زندانی درخواست کرد که هنگام آزادی برایش از خدا مرگ با عزت بخواهد.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان گلستان هم در گفت وگو با میزان گفت: این زندانی چهارماه پیش به جرم تصادف و ضرب وجرح غیرعمد با دیه 13 میلیون ریال زندانی شد که این بانوی خیر با اهدای 12 میلیون ریال زمینه آزادی این زندانی نیازمند را فراهم کرد.

سعید طالبی افزود: 512 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از 10 میلیارد تومان در زندان های استان تحمل کیفر می کنند که امیدواریم در جشن های گلریزان با کمک های خیرین زمینه آزادی این تعداد زندانی نیازمند از زندان های استان فراهم شود.

وی خاطرنشان ساخت: سال گذشته 149 زندانی با کمک 4 میلیارد و800 میلیون تومانی ستاد دیه از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *