تاکید بر نقش مهم آژانس در برجام در جلسه کمیسیون ویژه با حضور آمانو

17:15 - 29 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۶۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-سخنگوی کمیسیون ویژه برجام جلسه امروز برجام با آمانو را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برجام نیز نقش مهمی به آژانس داده شده است و راستی آزمایی گزارش آژانس می تواند برجام را عملیاتی و یا مانع از آن شود.
تاکید بر نقش مهم آژانس در برجام در جلسه کمیسیون ویژه با حضور آمانوبه گزارش گروه سیاسی میزان، سید حسین نقوی حسینی جلسه امروز کمیسیون ویژه برجام با حضور آمانو را جلسه بسیار خوبی دانست و گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون نکاتی را بی پرده مطرح کرده و آمانو نیز بی پرده پاسخ داد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد: گفتگوهای خوبی در این جلسه صورت گرفت و محورهای مورد نظر عنوان شد.

این نماینده مجلس در ادامه نقش آژانس بین المللی انرژی اتمی را در زمینه پرونده هسته ای ایران دوگانه دانست و افزود: با توجه به اینکه کشورمان عضو آژانس است این نهاد باید مطابق با مقررات و ان پی تی فناوری هسته ای کشورمان را مورد حمایت قرار داده و در این زمینه به ما کمک کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در برجام نیز نقش مهمی به آژانس داده شده است و راستی آزمایی گزارش آژانس می تواند برجام را عملیاتی و یا مانع از آن شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس گفت: نگاه آمانو نسبت به برجام مثبت بود و معتقد بود با مذاکرات در طول سال های گذشته  پله به پله بهم نزدیک شدیم و در حال حاضر به نقشه راهی رسیدیم که همه اختلافات گذشته ما را حل می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *