مانتوهای جدید بدحجابی هم از راه رسید/ چشم مسئولان فرهنگی روشن!

16:10 - 28 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۲۵۵
خبرگزاری میزان - در حالی که ماه گذشته مشاور اتحادیه صنف پوشاک از آغاز طرح وی‍‍ژه مشترک اتحادیه صنف پوشاک و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با تولید، عرضه و فروش مانتوهای شیشه‌ای خبر داده بود، این مانتوها به خیابان‌ رسید.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از جهان، نویسنده وبلاگ حقایق طی مطلبی نوشت: مانتوهای شیشه‌ای پروژه‌ جدید فرهنگی است که قرار است دخترکان جوان ما را به سمت دوری از فرهنگ غیرایرانی و اسلامی پرتاب کند، درست همین لحظه‌ که مسئولان فرهنگی‌ عرصه مد و پوشاک چشمانشان را بروی حس زیبایی شناختی یک دختر جوان بسته‌اند، کسی دیگر آنطرف مرزهای کشور در حال برنامه‌ریزی برای لباسی است که قرار است دختر ما بپوشد و فردا به دانشگاه برود.

زمان زیادی نمی‌گذرد، همین ۲ سال پیش بود که پس از خواب عمیق مسئولان محترم فرهنگی پوشش ساپورت از میهمانی‌ها و مجالس خصوصی به خیابان‌های شهر راه پیدا کرد.

یک ماه پیش محمدجواد صدق آمیز مشاور اتحادیه صنف پوشاک از «آغاز طرح وی‍‍ژه مشترک اتحادیه صنف پوشاک و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با تولید، عرضه و فروش مانتوهای شیشه‌ای» خبر داد.

وی گفته بود که: «در این طرح، اتحادیه صنف پوشاک با جدیت تمام با تولیدی‌ها و واحدهایی که به عرضه این گونه لباس‌ها دست می‌زنند برخورد می‌کند زیرا عرضه و فروش مانتوهای شیشه‌ای در مانتو فروشی بارها با اخطار اتحادیه همراه بوده است.»

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


نا شناس
|
-
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
انقدر اقدامی علیه واردکنندگانو فرشندگان مانتوهای شیشه ای یا مبتذل انجام نمیشه تاکارازکارمیگذره اقان مسئول فرهنگی تاکی درخواب غفلت
نا شناس
|
-
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
انقدر اقدامی علیه واردکنندگانو فرشندگان مانتوهای شیشه ای یا مبتذل انجام نمیشه تاکارازکارمیگذره اقان مسئول فرهنگی تاکی درخواب غفلت
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
تاکی بایدشاهداین بی توجهی ها باشیم آخه کیا قراره وضع حجابوکنترل کنند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *