رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قتل دختر 7 ساله با شلیک گلوله پدر در روز تولد+ تصویر

17:25 - 15 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۸۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک دختر 7 ساله انگلیسی با شلیک گلوله توسط پدر خود به قتل رسید.
آماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: یک دختر 7 ساله اهل "انگلستان" توسط پدر خود به قتل رسید.

"ماری آن شپ ستون" هنگامی که از مدرسه به خانه بازگشت و در کنار مادر خود جلوی درب خانه ایستاده بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

براساس گزارش پلیس پدر جنایت کار این قربانی "یاسر آلرومیس" 46 ساله پس از شلیک گلوله به طرف دختر خود در 11 دسامبر گذشته از محل جنایت گریخت و سپس مبادرت به خودکشی کرد.

جسد آقای آلرومیس در عقب خودروی تویوتا  غرق در خون پیدا شد.

مادر قربانی خانم "لیندزی شیب ستون" چگونگی روز جنایت را توصیف و بیان کرد: ماری روز قبل از حادثه تولد 8 سالگی‌اش را جشن گرفت و به خاطر آن خیلی خوشحال بود و به خاطر اولین جلسه کلاس ویولون در مدرسه بسیار شگفت‌زده بود، هنگامی که پدرش به همراه همسایه او را از مدرسه به خانه آورد او ویولون را با شادی وصف‌ناپذیری در دست داشت و پس از پیاده شدن از خودرو به طرف خانه می‌دوید و من در حالی که با او در حال سخن گفتن بودم کلید را در قفل درب انداختم تا با او وارده خانه شوم ،و در حالی که او در پشت سر من ایستاده بود ناگهان صدای شلیک گلوله را شنیدم و وقتی سر برگرداندم  دخترم که نقش بر زمین شده بود دیدم و پس از چند لحظه متوجه حضور پدر او در پشت صندلی خودرویش در جلوی حیاط شدم در حالی که یک اسلحه به دست داشت.

همچنین این پدر جنایت کار همسر سابق خود را نیز مورد هدف قرار داد که گلوله به دیوار اصابت کرد.

پدر بی‌رحم که تا مدتی پس از جدا شدن از همسرخود تنها زندگی می‌کرد، پس از نابودی زندگی دختر بی‎گناهش با شلیگ یک گلوله به سر خود در داخل خودرویش خودکشی کرد.

همسایه‌ها از این رفتار آقای آلرومیس متعجب شدند و این سوال که او چرا دست به این جنایت هولناک زد برای همیشه بی‌پاسخ ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *