آموزش رایت سی دی , دی وی دی توسط Nero Express /بخش اول

14:55 - 11 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۷۶۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان- رایت کردن یکی از مواردی است که ممکن است زیاد با آن سروکار داشته باشید. در این بخش با آموزش رایت Data و Audio با ما همراه باشید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، رایت کردن یکی از مواردی است که ممکن است زیاد با آن سروکار داشته باشید . برای رایت کردن نرم افزارهای زیادی تاکنون منتشر شده است اما بی شک بهترین نرم افزار در این زمینه نرم افزار Nero می باشد . این نرم افزار از سالها قبل تاکنون منتشر می شود و همواره بهترین بوده است . در این پست قصد داریم طریقه رایت و انجام تنظیمات معقول را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم .

در ابتدا شما نیاز به نرم افزار Nero دارید که مطابق با نیاز و سلیقه یک ورژن از این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید .

نرم افزار Nero را اجرا کرده و به بخش Nero Express بروید . با اجرا کردن آن با تصویری مانند شکل زیر مواجه می شوید که به توضیح بخش های آن خواهیم پرداخت .

آموزش رایت سی دی , دی وی دی توسط Nero Express /بخش اول

در قسمت Recorder می توانید درایوی را که میخواهید به وسیله آن سی دی/دی وی دی موردنظر را رایت کنید انتخاب کنید . با زدن تیک گزینه Use Image Recorder در واقع فایل های موردنظر را به جای سی دی یا دی وی دی در یک فایل img رایت خواهید کرد پس برای رایت سی دی یا دی وی دی تیک این گزینه را بردارید .

 

رایت فایل ها متناسب با نوع آنها


Data

آموزش رایت سی دی , دی وی دی توسط Nero Express /بخش اول

قسمت Data برای فایل هایی است که مثل عکس و یا فرمت های ناشناخته و یا مخلوطی از انواع فرمت در یک دیسک استفاده می شود .ای قسمت بیشتر برای انتقال اطلاعات در کامپیوتر است اما پلیرهای جدید قابلیت خواندن ای نوع دیسک ها را نیز دارا می باشند .
Data CD : برای ریختن اطلاعات بر روی سی دی
Data DVD : برای ریختن اطلاعات بر روی دی وی دی
Blu-ray Data Disc : برای ریختن اطلاعات بر روی دیسک بلوری

 

گزینه هایی که دارای یک کلید می باشند برای مواردی کاربرد دارند که بخواهید بر روی دیسک خود رمز بگزارید در واقع بخواهید یک دیسک محافظت شده رایت کنید .

 

Audio

آموزش رایت سی دی , دی وی دی توسط Nero Express /بخش اول

قسمت Audio برای فایل های صوتی است .
Audio CD : با انتخاب این گزینه در واقع شما میتوانید تعداد کمی از فایل ها با فرمت MP3 , WMA را انتخاب کنید و خود نرم افزار این فایل ها را تبدیل کرده و بر روی دیسک رایت می کند . (در این روش تعداد کمی فایل درون دیسک جای می گیرد.)

Jukebox Audio CD : برای ریختن تعداد تقریبا زیادی فایل صوتی با فرمت MP3 , WMA بر روی سی دی

Jukebox Audio DVD : برای ریختن تعداد تقریبا زیادی فایل صوتی با فرمت MP3 , WMA بر روی دی وی دی

Jukebox Blu-ray Disk : برای ریختن تعداد تقریبا زیادی فایل صوتی با فرمت MP3 , WMA بر دیسک بلوری

در بخش دوم با آموزش بخش های دیگر این نرم افزار ما را همراهی کنید.

/ادامه دارد...

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ابوالقاسم رخشانی
|
-
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
0
تیک گزینه Use Image Recorder به صورت پیش فرض تو نرو 2014 نداره،مگه کسی گذاشته باشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *