باید از حق شخصی خود در جهت وحدت اصولگرایی بگذریم

14:42 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۴۲۴
خبرگزاری میزان-قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید از حق شخصی خود در جهت وحدت اصولگرایی بگذریم، گفت: فرصتی برای وحدت اصولگرایان به وجود آمده که باید از این فرصت حداکثر استفاده را انجام داد.
باید از حق شخصی خود در جهت وحدت اصولگرایی بگذریم

به گزارش ، حجت الاسلام تقوی قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی از سوی آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخن می‌گفت با اشاره به شرایط کشور با طرح این سوال که رسالت ما چیست اظهار کرد: شناخت وظیفه اصلی‌ترین وظیفه ما است و در صورت شناخت وظیفه اولین گام برداشته شده است.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: معمولا رسالت و وظایف انسان‌ها تا حدودی تحت تاثیر شرایط اجتماعی مشخص می‌شود و شرایط اجتماعی باعث می‌شود حرکت خاص و رفتار ویژه داشته باشیم؛ شناخت زمان نیز از دیگر وظایف ما است و باید بر اساس آن شرایط و پدیده‌ها را بررسی کرد و کارها را دنبال کرد.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) همواره تاکید بر حرکت متناسب با زمان داشته اند با اشاره به شرایط امروز اجتماعی و سیاسی بیان داشت: امروز دشمنی را در روبرو می بینیم که دندان تیز کرده و به شیوه های مختلف  نتوانسته علیه انقلاب کاری انجام دهد .دشمنان در عراق و سوریه و یمن هر کاری توانسته اند انجام داده‌اند اما نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند. تحریم ها را علیه ملت ایران به کار گرفتند اما باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و می‌خواهند با تغییر رفتار از درون انقلاب اسلامی را استحاله کنند.

وی ادامه داد: ما خشنود و خوشحال نیستیم که سفارت انگلیس و جاسوس خانه آنها در ایران باز شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: دشمنان با کمک عوامل داخلی شان به دنبال نفوذ هستند. رفتار عوامل آنها مشخص است که برای ورود امریکا قند در دلشان آب می شود و هنوز برجام در مجلس شورای اسلامی و کنگره به جایی نرسیده خود را آماده کرده‌اند. باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به نقش احزاب ولایی در کشور اظهار داشت: احزاب باید کار تشکیلاتی کنند اما در مسائل ملی و کلی همه باید یکی شویم و راهی غیر از این نداریم. باید با وحدت و یکپارچگی پشت سر رهبری بایستیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم حزب اللهی و اصولگرا بوده و مثل کوه پشت سر رهبری باشیم باید از حق شخصی خود بگذریم و به مصالح کلی و عمومی بیاندیشیم؛ امروز شرایط کشور ایجاب می‌کند نیروهای متدین با هم وحدت کنند.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: باید جبهه ای ایجاد کرد و این جبهه نیاز به مقر فرماندهی دارد. مجموعه ای باید در قرارگاه باشند و نیروها را هدایت کنند تا همه نیروها در کنار هم وحدت داشته باشند. رسالت این مقر هماهنگ کردن احزاب و تشکل‌ها در جریان اصولگرایی است.

وی افزود: برای سازماندهی نیروهای ارزشی باید ظرفیت شناسی کرد. امروز ما ظرفیت‌های بالایی داریم که باید آنها را بشناسیم و تقویت کنیم. همیشه این موقعیت‌ها به وجود نمی‌آید.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: فرصتی برای وحدت اصولگرایان به وجود آمده که باید از این فرصت حداکثر استفاده را انجام داد و امیدواریم روز به روز انسجام و وحدت و همگرایی نیروهای اصولگرا و ارزشی بیشتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *