نمایشگاه عکس‌های فیلم «محمد رسول الله(ص)» افتتاح می شود

14:28 - 04 شهريور 1394
کد خبر: ۷۰۷۴۱
خبرگزاری میزان - نمایشگاه عکس‌های نادر فوقانی - عکاس پروژه فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی - با عنوان «پیام رحمت» امشب در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران افتتاح می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، نمایشگاه عکس‌های نادر فوقانی - عکاس پروژه فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی - با عنوان «پیام رحمت» امشب با حضور محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران گشایش می‌یابد.
 
احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران گفت: این نمایشگاه امشب در ساعت 22 با حضور رئیس حوزه هنری و نادر فوقانی عکاس پروژه فیلم «محمد رسول الله (ص)» افتتاح می‌شود.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه برای اولین بار در کشور همزمان با نمایش برخی از عکس‌های این فیلم مهم در سطح شهر تهران و همچنین در آستانه اکران فیلم برگزار می‌شود.
 
مدیر خانه عکاسان ایران گفت: این نمایشگاه از امروز 4 شهریورماه تا 14 شهریور برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 20 هر روز (غیر از جمعه‌ها) از این نمایشگاه دیدن کنند.
 
به گفته باقری نمایشگاه «پیام رحمت» شامل 50 عکس رنگی است که 48 عکس آن در اندازه 50 در 70 و دو عکس آن در اندازه 2 متر در 50 چاپ شده است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *