رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهرداری‌ها از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر جلوگیری کنند

14:46 - 01 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۶۲۹
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- نوری گفت: شهرداری‌ها باید صرف‌نظر از اینکه خود یا هر دستگاه دیگر مالک باشند مانع از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر شوند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان ایلام فارس نوری  در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی اظهار کرد: مراتع ملی و جنگل‌ها امروز به بحث روز مملکت تبدیل شده است چرا که با کوچکترین سهل انگاری از سوی مسئولین ذیربط زمین خواران نهایت سوءاستفاده و تعدی را نسبت به این اراضی خواهند داشت .

وی در ادامه افزود: با وجود تلاش مسئولین متأسفانه باز تصرفات متعدد اراضی ملی و دولتی ادامه دارد و بیشترین تصرفات در مناطق ایوان و جاهای دیگر استان مانند مانشت و قلارنگ است و توقف این روند تلاش مضاعف و بیشتر مسئولین را در جهت جلوگیری از تعدی افراد به این اراضی می طلبد .

رئیس کل داد گستری استان شهرداری را مکلف به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و بیان داشت: شهرداری می بایست مانع از ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهر شود صرفنظر از اینکه خود یا هر نهاد دیگری از دستگاههای دیگر مالک باشند.

رئیس کل دادگستری ایلام در پایان ضمن تشکر از مدیرانی که درحیطه کاری خود تلاش ویژه در این راستا دارند افزود : این شورا باعث می شود که مدیریت ها فعالتر شوند و بایستی این تضادها را تبدیل به هماهنگی و هم پوشانی نماییم و از توان همدیگر استفاده نماییم.

انتهای پیام/  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *