قرآن در قطع جیبی به خط استاد فضائلی منتشر شد

12:44 - 21 تير 1393
کد خبر: ۶۹۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: انتشارات سروش، همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان، مصحف شریف قرآن مجید قطع جیبی را به خط زیبای مرحوم استاد حبیب الله فضائلی و با ترجمه مرحوم استاد عبدالمحمد آیتی منتشر کرد.

: انتشارات سروش، همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان، مصحف شریف  قرآن مجید قطع جیبی را به خط زیبای مرحوم استاد حبیب الله فضائلی و با ترجمه مرحوم استاد عبدالمحمد آیتی منتشر کرد.

به گزارش ، قرآن مجید بزرگترین و ارزشمندترین کتب مقدس مسلمانان جهان به شمار می رود که همواره مسیر درست و حق را به تمام انسان ها نشان می دهد.
این مصحف شریف توسط مرحوم حجت الاسلام و المسلمین استاد حبیب الله فضائلی یکی از برجسته ترین خوشنویسان معاصر به خط زیبای نسخ ایرانی به رشته تحریر درآمده و نخستین قرآن منتشر شده در جمهوری اسلامی ایران است که ترجمه روان و زیبای مرحوم استاد عبد المحمد آیتی نیز برای علاقمندان کلام وحی، همواره مورد استقبال و توجه بوده است.
انتشارات سروش پیش از این قرآن مجید را در سه قطع رحلی نفیس، وزیری و جیبی منتشر کرده که نسخه جیبی این مصحف شریف باتوجه به درخواست علاقمندان تجدید چاپ و همزمان با ماه پربرکت رمضان و ولادت باسعادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) به عموم علاقمندان عرضه نموده است.
این مصحف شریف در 616 صفحه از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *