رونمایی از نشان جدید نهضت مردمی پوستر انقلاب

15:52 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۹۱۳
خبرگزاری میزان: نشان جدید نهضت مردمی پوستر انقلاب که با الهام از نماد مشت کوبنده حضرت امام (ره) توسط استاد مسعود نجابتی طراحی شده است، رونمایی شد.

به گزارش ، رونمایی از نشان جدید، اپلیکیشن و 5 کتاب‌ پوستر تولیدی نهضت، توسط علیرضا خالقی، هنرمند پیشکسوت مشهدی انجام گرفت. وی از هنرمندان موثر انقلاب در حوزه فیلم‌سازی و طراحی گرافیک مشهد است. استاد خالقی در مراسم رونمایی ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی وسیعی که در حال حاضر کشور را تهدید می‌کند وظیفه‌ نسل جدید انقلاب را بسیار با اهمیت و دشوار دانست.

سید‌ محمدرضا میری، دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب، در مورد نشان جدید نهضت که اثر استاد مسعود نجابتی است، گفت: این نشان پس از حوصله‌ فراوان و اتدهای متعدد توسط استاد نجابتی به نتیجه رسید، و با استفاده از نماد مشت کوبنده‌ی حضرت امام تمام حرفهایی که لازم بود درباره انقلاب در این نشان گفته شود، بیان شده. این مایه‌ افتخار نهضت است که تصویر دست امام نشان و نماد این حرکت مردمی و انقلابی باشد.

وی همچنین پس از تشکر از طراحان و همسنگران نهضت در زمینه‌ تولید کتاب‌پوسترها گفت: در حال حاضر 5 جلد کتاب‌پوستر موضوعی چاپ شده که حاصل تولیدات سالهای اخیر نهضت است و مابقی کتاب‌ها نیز در حال تولید می‌باشند. موضوعات کتابهای رونمایی شده در این مراسم شامل سرطان مصرف، انتظار انقلابی، سبک زندگی، رمی جمرات و ایران جوان است.

میری در مورد نرم‌افزار موبایلی "پوستر انقلاب" نیز گفت: این نرم افزار دارای قابلیت نمایش پوسترها با دسته بندی‌های موضوعی، سال تولید و نیز امکان دانلود فایل قابل چاپ و به اشتراک گذاری آنها در جوامع مجازی است. نمایش اخبار، آخرین محصولات و عضوگیری برای سایت نهضت از سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن است. اپلیکیشن موبایلی نهضت که در آینده بروزرسانی نیز خواهد شد بزودی از طریق نرم افزار بازار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن توسط شرکت سروش مهر رضوان تولید شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *