آلبالو 7 و هلو 8 هزار تومان + قیمت

7:22 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۵۰۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: طی هفته های اخیر قیمت انواع میوه روند کاهشی داشته است و میوه‌های نوبرانه و فصلی از قبیل شلیل، زردآلو به حدود 6 هزار تومان رسیده اند که نسبت به ماه های گذشته با کاهش قیمت همراه بوده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، تابستان امسال بر خلاف سالهای گذشته با وفور انواع میوه و از طرفی کاهش قیمتی مواجه هستیم.

بر اساس این گزارش قیمت میوه های جالیزی از قبیل هندوانه با کاهش جالب توجه تا کیلویی 200 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

به گفته رییس اتحادیه میوه و تره بار قیمت هندوانه تا کیلویی کمتر از 800 تومان هم رسید و این اواخر رفته رفته با رسیدن هندوانه‌های همدان که ارزان‌ترین تولید هندوانه در کشور است به کیلویی 200 تومان هم رسیده است.

در حال حاضر هر کیلوگرم شلیل 6700 تومان، هلو 8300 و زردآلو 5500 تومان در خرده فروشی ها عرضه می‌شود که نسبت به ماه های گذشته با کاهش قیمت همراه بوده است.

همچنین میوه هایی از قبیل آلوقرمز هر کیلو 7500 تومان، آلبالو کیلویی 7 هزار تومان، سیب گلاب 5 هزار و سیب قرمز 4 هزار تومان عرضه می شود.

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی البته امسال با توجه به فراوانی انواع میوه، باید میوه ها ارزان تر می‌شد اما این اتفاق رخ نداد، البته صیفی جات در بازار فراوان است، خربزه مرغوب در جه یک کیلویی 1200 تومان و طالبی کیلویی1500 تومان در میدان به فروش می رسد.

وی بیان کرد: با تغییر نوع میوه ها مثلا اواخر با آمدن انار، انواع انگورها، نارنگی، لیمو شیرین و پرتقال میناب که پایه قیمتی تمام این ها تا سقف 4 هزار تومان باید باشد، قیمت ها تا حدودی کاهش خواهد یافت. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *