حقوق شهردار تهران چقدر است؟

21:41 - 24 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۲۹۱
خبرگزاری میزان : گزارش تفریغ بودجه سال 93 شهرداری تهران که از طرف شهرداری به صورت رسمی به شورای شهر ارائه شده نشان می‌دهد، محمدباقر قالیباف ...

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ایران جیب،‌ گزارش تفریغ بودجه سال 93 شهرداری تهران که از طرف شهرداری به صورت رسمی به شورای شهر ارائه شده نشان می‌دهد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سال 93 در مجموع 123 میلیون و 256 هزار تومان به صورت رسمی از شهرداری دریافت کرده است.

بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳، در این سال برای شهردار تهران ۷ میلیون تومان در ماه حقوق درنظرگرفته شده بود که میزان پرداختی به محمدباقر قالیباف، ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان بوده اما در بخش مزایا هم برای شهردار تهران ۷۵ میلیون تومان مزایا در نظرگرفته شده بود که ۷۰ میلیون تومان از آن پرداخت شده است. بر این اساس شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان دریافت کرده است.

در مجموع تمام کارمندان و کارگران شهرداری با احتساب مزایا، پاداش و عیدی و هزینه‌های رفت و آمد ۵۱۶ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.۳۲ میلیارد تومان از این بودجه مربوط به پرداخت حقوق است و ۱۶۸ میلیارد تومان آن مربوط به مزایایی که کارکنان شهرداری دریافت کرده‌اند. همچمنین هزینه کارکنان شهرداری ۱۷ میلیارد تومان خرج روی دست شهرداری می‌گذارد.

منبع :‌ ایرانجیب

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
اینکه چیزی نیست در یکی از دانشگاها مسول مالی ماهی حقوقش خالص 14ملیون است بجز مزایای دیگرش انهم به دستور رییس دانشگاه صورت می گیرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *