خدا را در زندان و به کمک قرآن پیدا کردم

13:10 - 23 مرداد 1394
کد خبر: ۶۶۸۹۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک جوان تازه از بند زندان رها شده گفت: قرآن در زندان مرا آزاد کرد، من خدا را در زندان و با قرآن پیدا کردم و از خدا بخاطر این همه سال غفلت شرمسارم
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه، ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان هر دوشنبه برگزار می‌شود. دو شنبه این  هفته میهمان جوانی بودیم که تازه از زندان آزاد شده بود.
     
جوان وقتی که نوبتش رسید به آقای عدالت خواه گفت: تازه از زندان آزاد شده‌ام، کار خاصی نداشتم هدفم از ملاقات فقط تشکر بود. من خدا را در زندان پیدا کردم."

 این جوان ادامه داد: اگر نگویم همه خلاف‌‎ها را انجام داده‌ام اما اکثر کارهای خلاف را انجام داده‌ام ولی این اواخر در زندان خودم را پیدا کردم و آدم شدم و این مسیر را قرآن برایم باز کرد.    

وی گفت: پس از طرحی که از سوی دادگستری کرمانشاه تحت عنوان "حبل المتین " در زندان ارائه شد و زندانیانی که قرآن را حفظ کنند و با مفاهیم آن آشنا شوند مشمول تخفیف می‌شوند، با یکی از زندانیان شروع به حفظ قرآن کردیم و در همان ابتدا کوشیدیم با مفاهیم بلند قرآن هم آشنا شویم. 

این جوان افزود: قرآن برای تمام زندگی ما برنامه دارد، هر اتفاق بدی که می‌افتد خیری به دنبال دارد، هیچ راهی مثل راه قرآن کامل نیست، با قرآن دوستی پیدا می کنیم که حاضر نیستیم با هیچ چیز و هیچ کس آن را عوض کنیم، اینکه حتی دین خدا بد معرفی شود و ... به من مربوط نیست در درجه اول تنها وظیفه من این است که خودم را اصلاح کنم، قرآن در زندان مرا آزاد کرد، من خدا را در زندان و با قرآن پیدا کردم و از رئیس کل دادگستری سپاسگزارم.

وی گفت: پس از آزادی از زندان مشغول آرایشگری هستم و نگاهم کاملا به زندگی و دنیا عوض شده است. حاضرهر گونه کاری انجام دهم تا به کسانی که مرتکب اشتباه شده اند بگوید قرآن مانع از تمام اشتباهات می‌شود. گفت ما چند نفر بودیم که با انس با قرآن از زندان رها شده و نگاهمان به زندگی دگرگون شده است.

 این زندانی آزاد شده در بخش دیگری ادامه داد: واقعا با تمام وجود از رئیس کل دادگستری سپاسگزارم که بانی این تغییر در ما شد. وظیفه خود دیدم بیایم و از روبرو از ایشان تشکر کنم. ابتدا طرحی که ارائه شد (حبل المتین) برایمان خنده دار بود اما قرآن با ما کاری کرد که اکنون از خدا بخاطر این همه سال غفلت شرمساریم.

انتهای پیام/ 
  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *